Håpet om en terminspire ❤

Åh! Det var kjedelig da....... hadde et lite håp om at timen til legen kom snart...
Men det er uansett rett rundt hjørne da!!!
Vet du hvordan ventetiden er på henvisning der du bor?
Ifølge helsenorge er det over 3 mnd :(
 
Godt med litt avkobling
Håper dette blir en bra uke
 
G testen i går anser jeg som mer eller mindre negativ, så tok en el test nå for morro skyld!

Og den er positiv?
20190909_142217.jpg


Usikker på om det er første el etter MA eller om det er pga. MA!
Har vel forsåvidt ikke noe å si men:rolleyes:
Er det el, så kanskje jeg er "heldig" å får tr om 2 uker da! Bedre enn 3 uker, men får se med tiden!

Kjenner det er litt vanskelig å la være å prøve i mellomtiden! Men vi gjør heller ikke noe for å ikke bli gravide i mellomtiden heller. Vi har sex når vi har lyst og vil, uten beskyttelse!
Og det er litt godt føre "plikten" begynner igjen :rolleyes:

Her er alt gjort klart til første pp; kjøpt inn el tester, g tester, solvipec og babyklister! Så ligger bare på vent her nå:)
 
Det har vært et par tunge, og tøffe dager nå, så advarer mot dystert innlegg.

3 uker siden MA ble oppdaget idag, og tenker heletiden på hvor langt jeg skulle vært på vei, 14+4 idag.......
Vi hadde sannsynligvis delt nyheten med de nærmeste! Men drømmen om en vårbaby ble knust igjen, og drømmen om å utvide familien ser veldig mørk ut.
Hvorfor er vi så uheldige? Andre blir gravide med engang og har aldri mistet, men vi har mistet 3 ganger på 14 mnd... hjelper ikke tenke slik, men utrolig vanskelig å la være! Spesielt når det popper opp andre som annonserer om gravditet på alle sosiale medier, til og med de som er single annonserer graviditet?! Det føles utrolig sårt og urettferdig.

Har også startet på jobb denne uka, of hadde håpa det skulle gå bedre! Svimmelheten er ikle helt borte, og med det kommer også en sikkelig hodepine, så spent på hvordan jobbhelga blir!
Itillegg tror jo alle på jobb at jeg er gravid, for jeg har jo trossalt vært sykmeldt... veldig slitsomt! Så spiser salami til lunsj for å håpe at de skjønner at det ikke er tilfelle...

Ikke et veldig hyggelig innleggnpå en torsdag, men håper dere har en finere uke og dag en meg:)
 
❤️
 
Det ER sårt og urettferdig. :(:Heartred
Jeg tenker du har all rett å tenke slik. Nei det hjelper ikke. men sånn er jo situasjonen. dere har vært max uheldige. og jeg føler virkelig med deg. :Heartred Håper inderlig det blir en fastboende spire på dere snart som holder seg der. og at du får den hjelper du trenger uten å måtte vente for lenge.

kos deg i denne mellomfasen. om du får til da. nyt dagene som er lettere. og aksepter dagene som er tunge. for de hører jo med de også dessverre.
 
Det ER sårt og urettferdig. :(:Heartred
Jeg tenker du har all rett å tenke slik. Nei det hjelper ikke. men sånn er jo situasjonen. dere har vært max uheldige. og jeg føler virkelig med deg. :Heartred Håper inderlig det blir en fastboende spire på dere snart som holder seg der. og at du får den hjelper du trenger uten å måtte vente for lenge.

kos deg i denne mellomfasen. om du får til da. nyt dagene som er lettere. og aksepter dagene som er tunge. for de hører jo med de også dessverre.

Takk for gode og støttende ord❤❤
Ja, noen dager bare sikkelig dritt, og får ikke gjort stort med det, dessverre...
Har hatt noen gode dager så hadde et håp om at det var på bedring, menmen!

Ja, skal forsøke så godt jeg kan å kose meg, distrahere meg og finne på ting som kan gi en positiv effekt!
Mannen og meg skal forsøke å finne noe koselig og positivt vi kan gjøre sammen, men jobber mye, og mye omhverandre som gjør det litt vanskelig! Og føler jeg trenger det NÅ.:shy:
Skal på show i morgen med noen venner, mannen jobber såklart, men tenker nok det blir hyggelig likevel!

Hvordan går det med deg?:happy:
 
Så trist at du måtte oppleve det :Heartred
Forstår det godt med alle tankene dine. Skjønner at plutselig alle er gravide rundt omkring, men ikke deg, det er veldig sårt og urettferdig.
Men samtidig, prøv å tenk at du ikke er aleine i denne situasjonen, og ja, mesteparten av dagen står du og dine følelser aleine, men du har alltid noen å snakke om det, eller skrive flere innlegg her på BV.
Når jeg begynte å fortelle folk rundt meg st jeg mistet ble jeg nok så overrasket at det er mange som opplevde det samme. Og ja, det hjelper ikke for å føle seg bedre, og det tar ikke vekk smerten man har... Men, noen ganger kan man se videre og se håp at det blir baby på dere også snart :Heartred

for at vet du hva?! Det BLIR lille skjønne baby på dere snart, og (håper så inderlig) når den tiden kommer blir all tidligere smerte borte. :Heartred
Sender gode varme tanker til deg og en stor trøste klem :Heartred
 
Så trist at du måtte oppleve det :Heartred
Forstår det godt med alle tankene dine. Skjønner at plutselig alle er gravide rundt omkring, men ikke deg, det er veldig sårt og urettferdig.
Men samtidig, prøv å tenk at du ikke er aleine i denne situasjonen, og ja, mesteparten av dagen står du og dine følelser aleine, men du har alltid noen å snakke om det, eller skrive flere innlegg her på BV.
Når jeg begynte å fortelle folk rundt meg st jeg mistet ble jeg nok så overrasket at det er mange som opplevde det samme. Og ja, det hjelper ikke for å føle seg bedre, og det tar ikke vekk smerten man har... Men, noen ganger kan man se videre og se håp at det blir baby på dere også snart :Heartred

for at vet du hva?! Det BLIR lille skjønne baby på dere snart, og (håper så inderlig) når den tiden kommer blir all tidligere smerte borte. :Heartred
Sender gode varme tanker til deg og en stor trøste klem :Heartred

Tusen takk for gode ord❤❤ hjelper mye!
Det hjelper å lempe litt ord her på BV selvom det ikke er det koseligste å lese...

Har tenkt flere ganger på det her med "vi er ikke alene", mem vi ønsker ikke dele det med andre nå! Vi er egentlig ganske private av oss:shy: men når vi en gang kommer så langt at det blir terminspire, har vi tenkt å dele alt! For å forhåpentligvis legge det bak oss:happy:

Lykke til videre i svangerskapet ❤ er dypt misunnelig:shy: hehehe
 
Jeg som trodde alt hcg var ute, kanskje det ikke er det likevel? Fikk bare lyst til å ta en test, gudene vet hvorfor! Men det er hvert fall en svak strek der! Svak, men synlig...
Det "rare" er at den er sterkere enn den som jeg såpå som negativ for rett over 1 uke siden!
Kroppen er nok bare litt rar etter MA....
8/9 negativ g-test
9/9 positiv el test
16/9 svak strek på g-test
:confused005:confused005:confused005

Legger v/bilde av dagens test!
20190916_160052.jpg

20190916_174952.png
 
Last edited:
Takk for gode og støttende ord❤❤
Ja, noen dager bare sikkelig dritt, og får ikke gjort stort med det, dessverre...
Har hatt noen gode dager så hadde et håp om at det var på bedring, menmen!

Ja, skal forsøke så godt jeg kan å kose meg, distrahere meg og finne på ting som kan gi en positiv effekt!
Mannen og meg skal forsøke å finne noe koselig og positivt vi kan gjøre sammen, men jobber mye, og mye omhverandre som gjør det litt vanskelig! Og føler jeg trenger det NÅ.:shy:
Skal på show i morgen med noen venner, mannen jobber såklart, men tenker nok det blir hyggelig likevel!

Hvordan går det med deg?:happy:

jo det går greit med meg.. skal ha ikm på lørdag. masse symptomer som vanlig. men prøver så godt jeg kan å ikke håpe for mye. For har jo bare vært TR hver gang. bortsett fra en gang. men det ble jo en SA.

hvordan var showet?
godt du får noen gode dager innimellom. Man blir jo så fort tappet av alt dette styret.
har dere vært aktive eller lagt inn noen aksjer siden MA da? siden du ser en svak positiv G test. Jeg ser ingen strek annet enn den ene desverre. MEN jeg har ikke brillene mine på meg akkurat nå.. så meg skal du ikke stole på. HA HA HA.
 
jo det går greit med meg.. skal ha ikm på lørdag. masse symptomer som vanlig. men prøver så godt jeg kan å ikke håpe for mye. For har jo bare vært TR hver gang. bortsett fra en gang. men det ble jo en SA.

hvordan var showet?
godt du får noen gode dager innimellom. Man blir jo så fort tappet av alt dette styret.
har dere vært aktive eller lagt inn noen aksjer siden MA da? siden du ser en svak positiv G test. Jeg ser ingen strek annet enn den ene desverre. MEN jeg har ikke brillene mine på meg akkurat nå.. så meg skal du ikke stole på. HA HA HA.

Åh! Nervepirrende dager!!
Har du tatt noen test til nå da? Er jo tidlig da men!


Showet var kjempe bra - lo hele tiden! :hilarious:
Vi reiste ut å tok noen drinker og bowlet og, så det var en veldig fin dag!
Og veldig godt å ha noen slike dager:rolleyes:

Ja, har kost oss litt innimellom når vi har hatt lyst :rolleyes:
Ser streken "ganske godt" til at den er relativt svak:hilarious:den er uansett sterkere enn sist, men sikkert mer fargestoff og/eller mer følsom.

Litt tydeligere i sort/hvit kanskje?
20190916_174854.jpg
 
Jeg som trodde alt hcg var ute, kanskje det ikke er det likevel? Fikk bare lyst til å ta en test, gudene vet hvorfor! Men det er hvert fall en svak strek der! Svak, men synlig...
Det "rare" er at den er sterkere enn den som jeg såpå som negativ for rett over 1 uke siden!
Kroppen er nok bare litt rar etter MA....
8/9 negativ g-test
9/9 positiv el test
16/9 svak strek på g-test
:confused005:confused005:confused005

Legger v/bilde av dagens test!
Vis vedlegget 308017
Vis vedlegget 308025
Ser streken godt! Sikker på at du ikke er gravid igjen? Det sies jo at en er ekstra fertil etter en abort :)
 
Åh! Nervepirrende dager!!
Har du tatt noen test til nå da? Er jo tidlig da men!


Showet var kjempe bra - lo hele tiden! :hilarious:
Vi reiste ut å tok noen drinker og bowlet og, så det var en veldig fin dag!
Og veldig godt å ha noen slike dager:rolleyes:

Ja, har kost oss litt innimellom når vi har hatt lyst :rolleyes:
Ser streken "ganske godt" til at den er relativt svak:hilarious:den er uansett sterkere enn sist, men sikkert mer fargestoff og/eller mer følsom.

Litt tydeligere i sort/hvit kanskje?
Vis vedlegget 308024

Der ser jeg streken ja :)
Blir spennende å se da..

Tok en test i dag. Men er bare 10 dpo. Den var blenda hvit. Men det regnet jeg egentlig med også.
 
Livet kan være kjipt og urettferdig ja!
Jeg slettet alt av data i apper om hvor langt jeg var på vei - så nå vet jeg faktisk ikke hvor langt jeg skulle ha vært. Jeg husker bare termindato...

Jeg tenker det er viktig at du er snill med deg selv nå. Ta hensyn til kropp og sinn, både hjemme og på jobb.
Og - vi gir ikke opp! :wav
 
Ser streken godt! Sikker på at du ikke er gravid igjen? Det sies jo at en er ekstra fertil etter en abort :)

Ja, men er jo bare 23 dager siden utskraping??
Har ingen symptomer heller, så tror ikke det! Men tar nok ny test i morgen å sjekker:rolleyes:

Hvordan går det med deg?❤
 
Der ser jeg streken ja :)
Blir spennende å se da..

Tok en test i dag. Men er bare 10 dpo. Den var blenda hvit. Men det regnet jeg egentlig med også.

Ja, har ikke trua på at det er noe annet enn noe hcg som henger igjen :happy:

Har du ikke trua denne pp'n? Det er jo ennå tidlig ;)
 
Back
Topp