Tusen takk, twinanne[:D] Skal si du er treffsikker, alt kom på magen, sølte ikke bort noe[;)] Takk igjen[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Line84
I dag tidlig bestilte jeg meg Donna Saliva Fertilitetstest[:D] Det er en liten ting som ser ut som leppestift og tester el med spytt. hihi. Den er 98% sikker. Virker veldig bra[:)] Gleder meg til jeg får den.
Var til akupunktur i dag og akupunktøren min var SSSÅÅÅ fornøyd med de resultatene vi har fått til nå[:)] Hun mente jeg reagerte fort og det var veldig bra![:)]
Strålende fornøyd i dag[:)] Godt ikke alle dager er like[;)]
ORIGINAL: dagosi
I dag tidlig bestilte jeg meg Donna Saliva Fertilitetstest[:D] Det er en liten ting som ser ut som leppestift og tester el med spytt. hihi. Den er 98% sikker. Virker veldig bra[:)] Gleder meg til jeg får den.
Var til akupunktur i dag og akupunktøren min var SSSÅÅÅ fornøyd med de resultatene vi har fått til nå[:)] Hun mente jeg reagerte fort og det var veldig bra![:)]
Strålende fornøyd i dag[:)] Godt ikke alle dager er like[;)]
ser du er begynt å bruke den nå, kan du fortelle litt om den?hvor kjøpte du den? hvor dyr var den? er den lett og forså? sier den i fra før, mens eller etter eggløsninga?
ORIGINAL: twinanne
Line84 da du må ikke være så pessimistisk, det kommer til å gå såååå bra på eksamen din ønsker deg lykke til på tirsdagen for det var tirsdag ikke sant?
Hva skal du opp i nå da,hvilket fag?
Ser ut som du har fått inn endel lesing da, dette her må jo bare gå bra da vennen, tenker på deg[:)]
Men husk å ha på deg eler å ha med deg noe gult, det er eksamens fargen over alle eksamens farger. Dersom du ikke har noe så duger en flaske med Solo bra[;)]
Hehe, så god du er, twinanne[:)] Prøver faktisk hele tiden og tenke at DETTE KLARER JEG, men det er så vanskelig. Jeg skal ha økonomieksamen på tirsdag. Gruer meg så fælt. Våknet faktisk nå fordi jeg drømte om det. Hehe. SKal på skolen om 4 timer da. Vi skal ha siste gjennomgang før tirsdag. Blir veldig spennende[:)]
Gult ja, godt tips[:)] Aldri hørt om før, da skal jeg prøve det[:)]
Hvordan føles det og være gravid nå da? Begynner du å merke symptomene?