Håpet om en liten spire

OH my godnes jeg så ikke så nøye på han trollmannen jeg, trodde det var babystøv jeg, obs.......eh.....skal jeg fjerne han...dette var ikke meningen, hva er det som skjer da.....[&:] Den så skikkelig skummel ut.

Eh....jeg tror det er tante rød jeg skal spise opp for deg, slik at hun ikke når frem til deg[8D]
ro ro til fiskeskjær
hvor mange ....fikk man i magen der[8D]

1 Mai

2 Mai: Reiser hjem til østlandet

3 Mai: Tr kom[:@][:'(][&:][:o][&o][:(] Er på østlandet

4 Mai: Konfirmasjon. På østlandet. Fortsatt tr[:(]

5 Mai: på østlandet. Tr[:@]

6 Mai: Hjem fra østlandet. Litt tr enda

7 Mai: 3 kur med pergotime. 19 pp . Endelig ferdig med tr[:D]

8 Mai: Akupunktur.  Bestilt meg Donna fertillitetsmonitor[:D]

9 Mai: Besøk fra østlandet

10 Mai: Fortsatt besøk

11 Mai: Besøket reiser

12 Mai

13 Mai: Akupunktur

14 Mai

15 Mai: Akupunktur

16 Mai: EL

17 Mai: EL

18 Mai:

19 Mai

20 Mai

21 Mai

22 Mai: Eksamens nerver nå ja... Leser... Skole. Fordelen er at jeg ikke har tenkt en tanke graviditet de siste dagene[:)]

23 Mai: Leser...[:(][:@][:'(] 

24 Mai: Leser, skole... 

25 Mai: jada, skal lese i dag også... 

26 Mai: Hvile dag[:)] 

27 Mai: Eksamen[:'(][:@][&:] Uff, dette kommer aldri til og gå bra...  

28 Mai

29 Mai

30 Mai

31 Mai: Venter tr

ORIGINAL: Line84

I dag tidlig bestilte jeg meg Donna Saliva Fertilitetstest[:D] Det er en liten ting som ser ut som leppestift og tester el med spytt. hihi. Den er 98% sikker. Virker veldig bra[:)] Gleder meg til jeg får den.

Var til akupunktur i dag og akupunktøren min var SSSÅÅÅ fornøyd med de resultatene vi har fått til nå[:)] Hun mente jeg reagerte fort og det var veldig bra![:)]
Strålende fornøyd i dag[:)] Godt ikke alle dager er like[;)]

ser du er begynt å bruke den nå, kan du fortelle litt om den?hvor kjøpte du den? hvor dyr var den? er den lett og forså? sier den i fra før, mens eller etter eggløsninga?

Line84 da du må ikke være så pessimistisk, det kommer til å gå såååå bra på eksamen din ønsker deg lykke til på tirsdagen for det var tirsdag ikke sant?

Hva skal du opp i nå da,hvilket fag?

Ser ut som du har fått inn endel lesing da, dette her må jo bare gå bra da vennen, tenker på deg[:)]
Men husk å ha på deg eler å ha med deg noe gult, det er eksamens fargen over alle eksamens farger. Dersom du ikke har noe så duger en flaske med Solo bra[;)]

ORIGINAL: dagosi

I dag tidlig bestilte jeg meg Donna Saliva Fertilitetstest[:D] Det er en liten ting som ser ut som leppestift og tester el med spytt. hihi. Den er 98% sikker. Virker veldig bra[:)] Gleder meg til jeg får den.

Var til akupunktur i dag og akupunktøren min var SSSÅÅÅ fornøyd med de resultatene vi har fått til nå[:)] Hun mente jeg reagerte fort og det var veldig bra![:)]
Strålende fornøyd i dag[:)] Godt ikke alle dager er like[;)]

ser du er begynt å bruke den nå, kan du fortelle litt om den?hvor kjøpte du den? hvor dyr var den? er den lett og forså? sier den i fra før, mens eller etter eggløsninga?

Jeg syntes den er bra jeg[:)] Leser greit av resultatet, her viste den at jeg begynte og bli fruktbar er par dager for el, også viste den at el var her. Betalte 199 kr på billige-tester.no[:)]

ORIGINAL: twinanne

Line84 da du må ikke være så pessimistisk, det kommer til å gå såååå bra på eksamen din ønsker deg lykke til på tirsdagen for det var tirsdag ikke sant?

Hva skal du opp i nå da,hvilket fag?

Ser ut som du har fått inn endel lesing da, dette her må jo bare gå bra da vennen, tenker på deg[:)]
Men husk å ha på deg eler å ha med deg noe gult, det er eksamens fargen over alle eksamens farger. Dersom du ikke har noe så duger en flaske med Solo bra[;)]

Hehe, så god du er, twinanne[:)] Prøver faktisk hele tiden og tenke at DETTE KLARER JEG, men det er så vanskelig. Jeg skal ha økonomieksamen på tirsdag. Gruer meg så fælt. Våknet faktisk nå fordi jeg drømte om det. Hehe. SKal på skolen om 4 timer da. Vi skal ha siste gjennomgang før tirsdag. Blir veldig spennende[:)]
Gult ja, godt tips[:)] Aldri hørt om før, da skal jeg prøve det[:)]

Hvordan føles det og være gravid nå da? Begynner du å merke symptomene?

Hehe, så god du er, twinanne[:)] Prøver faktisk hele tiden og tenke at DETTE KLARER JEG, men det er så vanskelig. Jeg skal ha økonomieksamen på tirsdag. Gruer meg så fælt. Våknet faktisk nå fordi jeg drømte om det. Hehe. SKal på skolen om 4 timer da. Vi skal ha siste gjennomgang før tirsdag. Blir veldig spennende[:)]
Gult ja, godt tips[:)] Aldri hørt om før, da skal jeg prøve det[:)]

Hvordan føles det og være gravid nå da? Begynner du å merke symptomene?

Jeg har egentlig merket noe hele tiden, fra jeg skylla på Crinone , progrestron tilskuddet, skrev vel i dagboken min at jeg hadde trodd jeg var gravid dersom det ikke hadde vært for den Crinone, det var før jeg ble spådd av Moira samme dag og dagen etter så testet jeg poitiv på dpo10.
Symptomer 2 dager med kramper i førsten, ble vekket om natten, merker forstatt at lommerusket stikker med barnnåler nedi der på en måte. noe kvalme har det vært , litt frem og tilbake der. Merker det i brystene og det som har plaget meg værst er at jeg er sååååå trøtt, men det ser ut som at jeg har mer energi de 2-3 siste dagene med beregnet den i dag. Det har vært noen dager med diaree også. Det er det groveste som jeg har lagt vekk på når det gjelder signaler, lommerusket kjenner jeg at er på plass. 
De siste dagene har jeg generelt også vært mer glad og trygg på at dete her går den riktige veien, en følelse som jeg ikke hadde med min SA, da var jeg nervøs på en måte.
Noen ganger så lurer jeg på om jeg har en annelse av synskhet, når min tvillingsøster koliderte så svima jeg av, min søster sjekket opp klokkeslettene da var jeg et minutt etter henne. rare greier, de snakker jo om telepatiske evner når det gjelder eneggede tvillinger. Snodig.
Jeg ringte min eldtse søster fra afrika når jeg var til sjøss, fikk infall at jeg måtte ringe den dagen, pleide ikke å ringe hjem så ofte den gangen,  da hadde de fått nyheten at datteren til mann hennes hadde tatt selvmord. Da spurte jeg først hvordan står det til foresten? min søster lurte på om jeg hadde fått greie på dette.

Off nå skrev jeg meg litt vekk i dagboka de, stopper nå, he he..... så jeg ikke skremmer hvette av deg, men du kan få lov til å smile av meg[8D]

Det går helt fint kjære deg[:)] Liker og lese når du skriver! Du virker så utrolig engasjert[:)]
Jeg syntes det er så utrolig spennende med litt sånne synske tendenser[:)] Selv har jeg veldig magefølelse på ting. Vet alltid når noe skal skje, problemet er bare at jeg ikke klarer og skille mellom om det er godt eller ondt, så da må jeg som regel bare vente.[:)]

Det må være så deilig og kjenne at nå skjer det noe med kroppen[:)] I dag er det en uke til jeg har ikm. Så det blir en spennende uke nå. Er faktisk helt avslappet ang graviditet denne mnd. Nesten ikke tenkt på det[:)] Er så godt. Det er første gang på 19 mnd jeg slapper[:)]

Ja, da var første eksamen unna gjort... Gikk ikke så veldig bra akkurat[:(][:@]

Har vært veldig rolig i forhold til graviditet denne mnd, men merker litt nå som det bare er 2 dager igjen til testing og jeg ikke har noe eksamen og tenke på, at det kribler litt i kroppen allikevel.
Blir spennende og se hva testen viser nå da[:)] Hvis det ikke klaffer nå heller går vi inn i vår 20 pp.
Krysser fingerne for at vi slipper det

Line84 har du testet igjen, jeg håper virkelig at det er dintur nå.
Venter spent på oppdatering fra deg.
Synd at du ikke har så gode følelser for at det gikk bra på eksamen, men det viktigste er at du har stått, så jeg håper at det gikk greit for deg vennen. Men der er jo ikke så rart at du sliter med konsentrasjonen når du er i din 19pp. Kjønner dette godt jeg.

Hei snuppa[:)]

Jeg har ikke testet noe mer nå. Tror jeg venter til over helgen hvis tr ikke kommer, men det kjennes ut som at hun er rett rundt hjørnet.

Jeg tror nok jeg står på eksamen altså[:)] Hehe, men det er nok så vidt. Jeg blir kjempe fornøyd med alt bare jeg står[:)]

Hvordan går det med deg da?

Line84 her går det bra, men litt usikker på om jeg skal sole meg så mye,
er litt usikker på om altformye sol er bra for det som er der inne, overoppheting eller slikt. Har gått litt til og fra idag, men det er jo så deilig å ligge på solsengen mitt i solsteiken da, men jeg bør kanskje bytte på å være halvparten av tiden i skyggen. Er egentlig ikke en person som foretrekker skyggen jeg.

termin 28.januar i henhold til min IVF. Men får se hva legen sier til tirsdagen skal til min lege på kvinneklinikken for å ta ultralyd og samtale og sende søknad om fostervannsdiagnostik, det sistnevnte må jeg ta på riksen i Oslo, har det ikke på andre sykehus her i nærheten.

Men det er litt spennendes med eg da, selv om du tenker at tr er på veg, mensmurring kan lett forveksles med festing av en spire, tenker fortsatt på den ene testen din jeg.

Blir spennende og høre hva de sier på tirsdag da[:)]

Jeg hadde 2 tester som var som den jeg har lagt inn her, også den digitale som sa IKKE GRAVID. Skjønner ingenting av dette. Men vi har nå bestemt oss for og ta en pause til over sommeren med alt. Jeg er så sliten nå, og etter den digitale i går fikk jeg meg en ganske kraftig smell. Kjenner at vi trenger litt fri.
Men skal det gå ann at 2 tester blir så positive og en helt negativ??? Virker jo så rart. Tr er jo enda ikke kommet.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp