Jepp, rekner med han reiser på jobb igjen 2-5dager før eg evt. skal teste! Så då håper eg me endelig får vår positive test! Har såå lyst å kunne ringe han og sei; "Veit du kva, du skal bli pappa, eg er gravid!!"[:D][:D] Han har jo venta like lenge som meg, eller faktisk lenger, siden det var han som tok det opp mnd før eg slutta på pillen! Eg måtte jo ha ein tenkeperiode før eg faktisk ville begynne prøve for fullt!
Er ikkje alltid like lett, det er det ikkje. Lett for å ta til tårer i blant når eg er heilt aleine.. Men, det går seg alltid til, han kommer jo heim igjen! Det værste er bare når han er på flyet, for då høyre eg ikkje frå han på omtrent 12-15t. Og då anker eg alltid litt, tenk om det skjer noko med flyet, osv osv.
Ja, syns ikkje det skal være for mykje, kjøkkenet og stua har jo ein åpen løsning, så då vil eg ikkje at stua skal "tynge" ned romplassen, om du forstår. Er usikker på om eg kommer til å fortsette å ha sofan slik, men det tar eg litt etter litt. Man prøver jo ut forskjellig etterkvart som ein blir "lei"[;)]