Håpet om en liten spire

I dag begynte jeg på 3 kur med pergotime, skal til akupunktur imorgen.
Håper så inderlig at det skal bli vår tur snart! Tenker så ofte hva som kan gjøre at vi ikke får det til... De finner jo ingen "feil" på oss.
Er så grusomt når venninner ringer gang på gang og forteller så lykkelige at de skal ha barn igjen. Blir jo selvfølgelig glad på deres vegene, men ikke så glad som jeg burde blitt. Syntes det er så utrolig fælt å ikke kunne glede seg på andre sine vegene[:(]

Håper det kommer en spire i magen nå[:)] 

I dag tidlig bestilte jeg meg Donna Saliva Fertilitetstest[:D] Det er en liten ting som ser ut som leppestift og tester el med spytt. hihi. Den er 98% sikker. Virker veldig bra[:)] Gleder meg til jeg får den.

Var til akupunktur i dag og akupunktøren min var SSSÅÅÅ fornøyd med de resultatene vi har fått til nå[:)] Hun mente jeg reagerte fort og det var veldig bra![:)]
Strålende fornøyd i dag[:)] Godt ikke alle dager er like[;)]

Line84 håper at akupunkturen og pergoen gjør susen da, jeg har allerede rukket 9 akupunkturtimer siden februar, har stor tro på dette jeg. Lykke til og håper at dette er det som skal til for at det sitter en spire der snart.

Ja, det håper jeg også[:D]
Jeg har alltis vært veldig skeptisk når det gjelder akupunktur, men nå har jeg full tro på det! Har allerede merker forandringer i kroppen[:)] Utrolig bra[:)]

1 Mai

2 Mai: Reiser hjem til østlandet

3 Mai: Tr kom[:@][:'(][&:][:o][&o][:(] Er på østlandet

4 Mai: Konfirmasjon. På østlandet. Fortsatt tr[:(]

5 Mai: på østlandet. Tr[:@]

6 Mai: Hjem fra østlandet. Litt tr enda

7 Mai: 3 kur med pergotime. 19 pp . Endelig ferdig med tr[:D]

8 Mai: Akupunktur.  Bestilt meg Donna fertillitetsmonitor[:D]

9 Mai: Besøk fra østlandet

10 Mai: Fortsatt besøk

11 Mai: Besøket reiser

12 Mai

13 Mai: Akupunktur

14 Mai

15 Mai: Akupunktur

16 Mai: EL

17 Mai: EL

18 Mai:

19 Mai

20 Mai

21 Mai

22 Mai

23 Mai

24 Mai

25 Mai

26 Mai

27 Mai: Eksamen[:'(] 

28 Mai

29 Mai

30 Mai

31 Mai: Venter tr

Han er nok på jobb enda..[&o] Men! 3 dager så er han tilbake hos meg[:D] Så det minker, rart å tenke på at eg har ikkje sett han på 29 dager..[8|] Gler meg til han får nordsjø-jobb og er meir heime enn han er no!!

Når har du el nå da?
Når begynner han i nordsjøen?
Jeg hadde blitt gal jeg, hvis sambo skulle vært så lenge borte![:)] Hadde ikke dere kjøpt hus/leilighet? Kommet dere på plass?

Litt usikker egentlig, venter TR i løpet av veka som kommer. Typisk er at ho kjem på onsdag, når han kjem heim[8D] Men eg veit at ho kjem, pga at eg hadde ho sist 28.apr. Og så har eg jo tatt primolut, som enn egentlig kan bruke til å forskyve mensen, dersom du skal på ferie i sydlige strøk og ikkje vil ha besøk av TR då. Og i går var siste dagen, så vil det ta en 2-3dager slik eg forstod der før TR er på døra igjen. Og så får eg nok en ny resept med pergo(trippel trur eg det blir denne gang, vore doble alle de andre gangene) så begynner eg vel på den på dag 4 i syklusen, kanskje denne veka, eller neste. Å så pleier eg å ha el på dag 20 ca, så hm, i begynnelsen av juni tenker eg[:)] Får i alle fall en ny sjanse, ein bedre stilt sjanse enn dersom eg ikkje hadde tatt primolut..

Jaja..blei litt langt dette[8D] Når han begynne i nordsjøen, hm, han vil jobbe i Sør-Korea ut året, det får han lov til, men etter det har eg sagt at det er slutt, og det har han blitt meir og meir enige i, etter kvar tur. Han savner meg meir og meir seier han[:D] Hærligt! Og ja, me hadde kjøpt oss leilighet, eller han står med lånet da, så no bur eg der[:)] Deilig! Fikk sofan og sofabord + teppe på plass i løpet av denne veka som var! All good! Kan slenga inn eit bilde? Gjer det eg!

Stua:

Men da er han hjemme når du har el neste gang da? Håper det klaffer for deg også nå![:)]

Det må være vanskelig når han reiser så mye. Tærer jo på og sitte sånn og vente hele tiden. Jeg hadde aldri klart det! Er jo ikke mange som klarer og ha det sånn. Syntes dere er tøffe jeg[:)]

Så utrolig fint det var[:)] Liker det minimalistisk[:)] 

Jepp, rekner med han reiser på jobb igjen 2-5dager før eg evt. skal teste! Så då håper eg me endelig får vår positive test! Har såå lyst å kunne ringe han og sei; "Veit du kva, du skal bli pappa, eg er gravid!!"[:D][:D] Han har jo venta like lenge som meg, eller faktisk lenger, siden det var han som tok det opp mnd før eg slutta på pillen! Eg måtte jo ha ein tenkeperiode før eg faktisk ville begynne prøve for fullt!

Er ikkje alltid like lett, det er det ikkje. Lett for å ta til tårer i blant når eg er heilt aleine.. Men, det går seg alltid til, han kommer jo heim igjen! Det værste er bare når han er på flyet, for då høyre eg ikkje frå han på omtrent 12-15t. Og då anker eg alltid litt, tenk om det skjer noko med flyet, osv osv.

Ja, syns ikkje det skal være for mykje, kjøkkenet og stua har jo ein åpen løsning, så då vil eg ikkje at stua skal "tynge" ned romplassen, om du forstår. Er usikker på om eg kommer til å fortsette å ha sofan slik, men det tar eg litt etter litt. Man prøver jo ut forskjellig etterkvart som ein blir "lei"[;)]

Da krysser vi fingerne for at det blir en spire på oss nå[:D][:D][:D]

Helt enig, det skal ikke bli for mye[:)] Syntes det så kjempe fint ut slik som dere har det nå[:)] Hvor stor er leiligheten?

Hehe, jepp, denne gangen skal det bli vår tur Line[:D][:D][:D]

Ehm, trur leiligheten er ca 77kvadrat m/utebod, og boden ute er vel ca 6 komma noko! Så rundt ein 70 då innvendig ca[:)] To soverom, bad og innv. bod + at me har litt loftsplass, siden me bor oppe i 2.etasje, og dermed så er kanskje leiligheten faktisk meir enn 77 også![:)] Skal legge ut fleire bilder etterkvart i dagboka mi, må berre finne kabelen til datan først[8|] Aner ikkje kor den er blitt av etter at me flytta[8D]

Ok det er babay laging på snakk her så da legger jeg igjen litt babydust nårjeg klemmer på deg og rister på krøllene mine, du for passe på å få det på magen da, he he....

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp