Håpet om det siste ønskebarnet

Er frustrert i dag. Blodprøven jeg tok for å sjekke om jeg hadde eggløsning, har jeg ennå ikke fått svaret på. Blodprøven ble tatt 6.september! Sendte en mail til gynekolog onsdag forrige uke, men ikke fått svar der heller. Ringte på fredag, og da sa helsesekretæren at svarene var kommet, men hun lurte på om gynekologen ville sende dem per brev! Altså, herregud, hvorfor? Jeg tok blodprøve hos fastlege da jeg hadde kjemisk i april, for å sjekke HCG. Da tok jeg blodprøven i 8-tiden om morgenen, og i 19-tiden på kvelden samme dag sendte fastlegen svaret i melding på helsenorge. Fastlegen min er riktignok super, men 10 dager har gått uten å få svar nå....
 
Lager bare en oversikt for meg selv, over hvor mange ganger jeg faktisk har blitt gravid de siste årene. Så noen laget en sånn oversikt. Har og laget en for meg selv før, med månedene de ville blitt født, men det var en for vond oversikt å se på egentlig. Forstår ikke hvorfor jeg har alle disse kjemiske. Eller delvis, skjønner jo at det er noe med eggkvalitet. Men hvorfor blir jeg i det hele tatt gravid når eggene er for dårlige?:confused:

Januar 2022 PP3 eller 4 (avvik, med.abort mars 2022, 12+1)
Juni 2022 PP2 (SA juli 2022, 8+5)
Januar 2023 PP4 (kjemisk)
April 2023 PP3 (kjemisk)
September 2023 PP5 (kjemisk)
Januar 2024 PP4 (kjemisk)
April 2024 PP3 (kjemisk)
August 2024 PP4 (kjemisk)
 
Kjenner meg godt igjen i det du sier. Blir bare kjemiske her også. Skjønner ikke hvorfor! Har du tatt endometrium testen?
 
Back
Topp