Har følgt lit med her. Er i dag 10 uker gravid. Mellom 6+0 og 7+3 ish hadde jeg småe blødninger nesten hver eneste dag. Noen dager rosa, noen dager brunt, noen dager friskt rødt blod. Noen ganger et par dropper i doen, andre ganger bare bitte litt på papiret.
Var på 2 ultralyd, den første bare en rask en som bekreftet jeg var gravid, det var på rett stede, og det fans hjerteaktivitet. Di så ikke etter noen grunn til blødningene da. Men blei malt til 6+3, og alt så bra ut.
Var in på nytt når jeg var ca 7+0, og da så de lenge etter en årsak til blødningene. Men fant ingenting. Alt så fortsatt fint ut, men de skjønte ikke hvorfor jeg blødde.
Helt tilfeldig har jeg ikke blødd sia den ultralyd.
Mener ikke at dette blir å skje deg. Mener ikke du har null grunn til å stresse eller være urolig. Men husker at det hjalp lit og ikke bli helt 100% fast i mine negative tanker. Har også mistet før, og da begynte det med fossblødning fra første dråpe.
Vet at det KAN starte med småe lille dråper, eller bare lit spotting. Men det kan også være uskyldig.
Vet at det er så forferdelig tungt. Vet at det sliter på psyken, og spiser opp all mental energi. Har ikke nå konkret gode råder, men det jeg forsøkte tenke var det at hvis det kommer til å bli SA, så er det ingenting jeg kan gjøre om det. Så som sist.
Men, akkurat NÅ, er du gravid inntil det motsatte er bevist. Og det jeg forsøkte gjøre var å kose meg med hver dag jeg hadde den lille spiren, hvis det sku virkelig være den eneste tid jeg sku få med hen.
Vet det er lettere sagt enn gjort. Og alt dette er sikkert ting du har hørt før.
Vill bare du skal vite at vi bryr oss, og finnes her, og heier på deg.
Store klemmer til deg