Håpet om å få til baby nummer 1

Oj! Der var det tydelig strek ja :) så gøy!!! Gleder meg til å se flere tester!! :-D
Ja, den har allerede forbedret seg fra igår kveld! Ringte på legekontoret og ville teste der., men de hadde tester som kun var 14 dager etter EL..
på mandag/ tirsdag er jeg 14dpo så da får jeg komme inn å ta test :Heartred
Kjøpte meg også digital tidlig test idag, så jeg tenkte jeg skulle ta den ene imorgen tidlig.. :D

Ja, den har allerede forbedret seg fra igår kveld! Ringte på legekontoret og ville teste der., men de hadde tester som kun var 14 dager etter EL..
på mandag/ tirsdag er jeg 14dpo så da får jeg komme inn å ta test :Heartred
Kjøpte meg også digital tidlig test idag, så jeg tenkte jeg skulle ta den ene imorgen tidlig.. :D
Så spennendes!! Håper det blir bra resultat :-)
Lykke til!!

Denne testen er akkurat tatt- så nå kan jeg roe meg ned og si jeg er gravid :nailbiting: :Heartred At dette skulle gå på første forsøk etter vi fikk hjelp- det skulle jeg aldri tro!!

Vedlegg

• 122512F9-5E87-4D9C-9EDD-EB11330ED419.jpeg
    122512F9-5E87-4D9C-9EDD-EB11330ED419.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 49
Gratulerer med positiv test så kjapt etter innføring av støttemedisiner! Det er jo helt gull da :Heartpink

Gratulerer med positiv test så kjapt etter innføring av støttemedisiner! Det er jo helt gull da :Heartpink
Tusen takk :Heartred Akkurat nå føles det uvirkelig å sitte her som en gravid kvinne:oops: At det skulle gå på første med letrozol var jeg ikke forberedt på.. selvom alle mine readings og spirituelle greier sa «innen 3mnd» og «januar-februar»…jeg synes det er helt sykt faktisk:love017

Tusen takk igjen, for alle gratulasjoner:Heartred Det er helt sykt å kunne kalle meg selv for gravid! Ønsket etter å bli det har vært i flere år:p og nå sitter jeg her, første forsøk med letrozol:love017
Imorra går jeg inn i uke 5, allerede!!:eek: Eller 4+1, er det ikke det, det heter?:smiley-bounce022
Jeg har allerede ringt jordmor og fått time der 27.01- og vi er veldig spente på hva som kommer der.. forhåpenligvis får vi TUL i uke 8, så vi får se hjertet banke:smiley-ashamed008 her er det ikke privat ultralyd i nærheten, og det merker jeg er liiitt kjipt.. og jeg kjenner at behovet for litt ekstra oppfølging er der.. mtp at jeg er livredd for alle typer abort, og livredd for å miste lille spire:Heartred
Forhåpentligvis får vi god hjelp til å holde motet oppe- jeg prøver å tenke på at i de fleste tilfeller så går det jo bra:love017
Men aller helst skulle jeg handlet inn alt lille trenger idag:smiley-ashamed008

Back
Topp