Håpet om å få til baby nummer 1

Hadde det ikke vært for forumet her tror jeg at jeg hadde gått på veggen :dance008
Jeg er relativt ny innpå forumet her- men fyflate for en gjeng! :Heartred jeg er såå glad for at jeg begynte å titte innpå her og skrive. Maken til hjelp, og samhold man får.. Her er vi så mange i samme boble, og vi har forståelse for hverandre! Det er så godt:Heartred

Jeg er relativt ny innpå forumet her- men fyflate for en gjeng! :Heartred jeg er såå glad for at jeg begynte å titte innpå her og skrive. Maken til hjelp, og samhold man får.. Her er vi så mange i samme boble, og vi har forståelse for hverandre! Det er så godt:Heartred
Jeg er så enig. Jeg har ingen andre rundt meg i samme situasjon. Så er deilig å ha noen som virkelig forstår! Det er desidert det forumet som sprer mest glede og heiarop! :love7
Noen forum er sann «herregud. Bare slapp av» bla bla bla. Negativt ladet. Og det trenger vi ikke. :Heartred

Jeg er så enig. Jeg har ingen andre rundt meg i samme situasjon. Så er deilig å ha noen som virkelig forstår! Det er desidert det forumet som sprer mest glede og heiarop! :love7
Noen forum er sann «herregud. Bare slapp av» bla bla bla. Negativt ladet. Og det trenger vi ikke. :Heartred
Synes mange forum er veldig negative jeg også!
Men absolutt ikke her :Heartred Om du er 19 eller 40 så er det alltid råd, hjelp og støtte uansett!
veldig takknemlig for at jeg ble en av alle innpå her:love017

Synes mange forum er veldig negative jeg også!
Men absolutt ikke her :Heartred Om du er 19 eller 40 så er det alltid råd, hjelp og støtte uansett!
veldig takknemlig for at jeg ble en av alle innpå her:love017
Jeg er så enig. Alltid fine støttende mennesker som mer enn gjerne vil hjelpe! Og det som er ekstra fint er at alle er et snev av like gale :laughing001

Hei :) så kjekt at du joiner dagbokgjengen, kjekt å følge med på andre, og veldig kjekt å kunne bla tilbake og sjå :happy:
Kor tempe du nå? Eg begynte å tempe i munnen, men det var veldig upålitelig syns eg, egentlig bør ein då holde munnen lukket og tungen nede i 1-2min, så tempe i 1-2min for å finne nøyaktig. Mange temper analt, men det syns eg virka veldig strevsomt, for ein skal jo helst tempe i det sekundet vekkerklokka ringer, før ein har reist seg opp i senga. Så eg landa på at vaginalt var enkelt, den sklir rett inn uten noko styr, og ligger fint der til den piper:hilarious:

Eg har alltid brukt babyplan sine EL tester og hCG tester og er kjempe fornøyd! Skulle egentlig prøve å finne EL i amminga så kjøpte ein haug slike supet billige tester, og forrige runde brukte eg dei samme hCG testane og var ikkje særlig fornøyd, fått nye fra babyplan nå og seier meg nøgd. Bruker tidligtestane deiras. Mange seier dei har berømte skyggetester, men etter å ha vært mykje her på forumet så er min konklusjon at kun enkelte får skygger, og dei får også skygger ofte. Ganske interessant igrunn, så eg trur det skyldes menneskene meir enn testene. Men ja, enkelte andre tester er heilt bak mål når det kommer til falske positiv faktisk, og det er jo værst.

Eg har trua på denne perioden din, håper virkelig du blir gravid nå ⭐

Hei :) så kjekt at du joiner dagbokgjengen, kjekt å følge med på andre, og veldig kjekt å kunne bla tilbake og sjå :happy:
Kor tempe du nå? Eg begynte å tempe i munnen, men det var veldig upålitelig syns eg, egentlig bør ein då holde munnen lukket og tungen nede i 1-2min, så tempe i 1-2min for å finne nøyaktig. Mange temper analt, men det syns eg virka veldig strevsomt, for ein skal jo helst tempe i det sekundet vekkerklokka ringer, før ein har reist seg opp i senga. Så eg landa på at vaginalt var enkelt, den sklir rett inn uten noko styr, og ligger fint der til den piper:hilarious:

Eg har alltid brukt babyplan sine EL tester og hCG tester og er kjempe fornøyd! Skulle egentlig prøve å finne EL i amminga så kjøpte ein haug slike supet billige tester, og forrige runde brukte eg dei samme hCG testane og var ikkje særlig fornøyd, fått nye fra babyplan nå og seier meg nøgd. Bruker tidligtestane deiras. Mange seier dei har berømte skyggetester, men etter å ha vært mykje her på forumet så er min konklusjon at kun enkelte får skygger, og dei får også skygger ofte. Ganske interessant igrunn, så eg trur det skyldes menneskene meir enn testene. Men ja, enkelte andre tester er heilt bak mål når det kommer til falske positiv faktisk, og det er jo værst.

Eg har trua på denne perioden din, håper virkelig du blir gravid nå ⭐
Hei, veldig koselig at du stikker innom dagboken min :Heartred Jeg tenker i munnen, under tunga. Bruker babyplan sitt termometer som piper etter 1,5minutt. Veldig fornøyd med den.. har testet litt ujevnt, men hver morgen før jeg har stått opp! Den har gitt meg økingen jeg ønsket meg:dance018
Jeg har babyplan sine EL-tester og har vært veldig fornøyde med de. Tror ikke jeg bytter om det blir en ny PP.
Har også tidligtest fra babyplan, og CB tester.. prøver å holde meg til å teste tidligst 12dpo:nailbiting:
Setter stor pris på at du har troen! Jeg kjenner også litt på den nå:love017

5DPO, og jeg har så smerter..
Har aldri før, følt meg så dårlig i ryggen.. Det sitter nederst og ihler seg oppover- helt til mellom skulderbladeneo_O Helt forferdelig vondt!
Har også kjent på at jeg er ekstremt sliten(ligger i senga enda).. og noen stikninger nede på venstre side.. stikningene kjente jeg 3DPO..
Hele kroppen min er tømt for energi, uten å egentlig gjort noe spesielt.. dette er veldig spennende.. Jeg har aldri følt på dette før- så jeg biter snart neglene av meg:nailbiting:

Har aldri før, følt meg så dårlig i ryggen.. Det sitter nederst og ihler seg oppover- helt til mellom skulderbladeneo_O Helt forferdelig vondt!
Har også kjent på at jeg er ekstremt sliten(ligger i senga enda).. og noen stikninger nede på venstre side.. stikningene kjente jeg 3DPO..
Hele kroppen min er tømt for energi, uten å egentlig gjort noe spesielt.. dette er veldig spennende.. Jeg har aldri følt på dette før- så jeg biter snart neglene av meg:nailbiting:
Spennende med symptomer! :)

Så spennende med symptomer :)

Helgen er over, og jobb starter for fullt igjen.
Vi er i DPO land og venter oss snart ihjel på å kunne få teste..o_O Samboer ønsker at jeg venter med å teste, til det er 100% sikkert at den viser negativ/positiv.. Jeg er jo 6/7 DPO idag. Hvordan regner dere dpo best? Jeg ønsker helst fra dag 1 med positiv EL-Test, men vetikke om det blir riktig?? Jeg er jo 7DPO idag(fikk positiv EL 26.des på kveld), om det er det jeg skal regne ut ifra.
Heldigvis så jeg at jeg hadde masse forskjellige graviditetstester- så jeg håper jeg kan teste litt i skjul.. :facepalm:Er redd skuffelsen blir kjempe stor om jeg bare tester den ene gangen..
Ellers er symptomene frem og tilbake, sliter litt med kramper i korsrygg- og tidvis ømme pupper.. krysser virkelig fingrene:oops:

Ååå skjønner godt at det er vanskelig å vente med å teste. :-/

Masse lykke til!!
Spennende med symptomer!
Å jeg er helt enig i at dett forumet er fint å ha. Kjekt med støtte fra flotte folk! Så føler man seg ikke så alene i alle følelsene og tankene! :-)

Ååå skjønner godt at det er vanskelig å vente med å teste. :-/

Masse lykke til!!
Spennende med symptomer!
Å jeg er helt enig i at dett forumet er fint å ha. Kjekt med støtte fra flotte folk! Så føler man seg ikke så alene i alle følelsene og tankene! :)
Det er super vanskelig å vente.. jeg vil liksom vite, for jeg vet at skuffelsen blir veldig stor for samboer hver eneste gang..:( Da er det litt godt for meg å være forberedt på at den er negativ..
tusen takk:Heartred

Det er super vanskelig å vente.. jeg vil liksom vite, for jeg vet at skuffelsen blir veldig stor for samboer hver eneste gang..:( Da er det litt godt for meg å være forberedt på at den er negativ..
tusen takk:Heartred
Ser den!!! :-/
Min samboer ønsket at jeg ikke skulle teste så mye. Så vi ble enig om at jeg kunne teste men at han ikke trengte å se hver gang det ble negativt. Jeg gjorde det mer for min skyld om du skjønner. For man blir jo helt tussete av å ikke vite :-/

Ser den!!! :-/
Min samboer ønsket at jeg ikke skulle teste så mye. Så vi ble enig om at jeg kunne teste men at han ikke trengte å se hver gang det ble negativt. Jeg gjorde det mer for min skyld om du skjønner. For man blir jo helt tussete av å ikke vite :-/
Vi har jo alle forskjellige måter og takle PP’ene på- tenker jeg ;) Så jeg tenker at jeg får teste litt, også får jeg heller ta en siste test med samboer når jeg/vi er 100% sikre på svaret:love017
Skjønner samboerne våre godt også, men jeg føler det er lettere å forberede seg.. enn å ta en test også er den negativ/positiv..:nailbiting:

Vi har jo alle forskjellige måter og takle PP’ene på- tenker jeg ;) Så jeg tenker at jeg får teste litt, også får jeg heller ta en siste test med samboer når jeg/vi er 100% sikre på svaret:love017
Skjønner samboerne våre godt også, men jeg føler det er lettere å forberede seg.. enn å ta en test også er den negativ/positiv..:nailbiting:
Ja:-)
Jeg skjønner også samboerene våre , men også oss :-p Hihi
Lykke til!!

Så sprakk jeg også, og måtte ta en test.. en test verken jeg eller samboer blir klok på.. :p Jeg synes at jeg ser en svaaaak positiv, og samboer ønsker egentlig ikke å håpe- dermed holder han seg rolig og nesten går unna..:scared007
Jeg er idag 7/8 dpo, og har 5 dager igjen til mens:smiley-ashamed008 Jeg prøvde å ta bilder av testen, men jeg føler inne streken jeg så er noe tydelig på bilder..
legger uansett med bilder av testen- så kan dere hjelpe meg å tolke:D
Tenkte at jeg skulle ta en ny i morgen tidlig, så jeg kanskje får litt bedre svar??:nailbiting:

Vedlegg

• DA1EE42C-C647-4A70-9D2A-77F4AB5A6259.jpeg
    DA1EE42C-C647-4A70-9D2A-77F4AB5A6259.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 72
  • 161AA665-DC7E-4D06-B395-37CC34CEB501.jpeg
    161AA665-DC7E-4D06-B395-37CC34CEB501.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 71
  • CEB964D2-CA0F-41DB-B93C-1639DD2E4664.png
    CEB964D2-CA0F-41DB-B93C-1639DD2E4664.png
    8,7 MB · Visninger: 66
  • 36D9DA3D-72DC-45C5-9382-40EF5CA37948.jpeg
    36D9DA3D-72DC-45C5-9382-40EF5CA37948.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 73
  • 1C318758-CDDF-4F67-872D-50130A2CD441.jpeg
    1C318758-CDDF-4F67-872D-50130A2CD441.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 71
8/9 Dpo o_O Denne testen kan ikke være annet enn positiv?!!:bag: Jeg kan ikke tro at alt muligens klaffet på første enkle dose med letrozol:nailbiting::smiley-bounce022
Jeg skal dra til apoteket å kjøpe noen andre tidligtester etterpå.. ser for meg at jeg ikke har nok hcg til at digital test- slår ut:p

Vedlegg

• 8206DB84-18F6-4C7F-8E3C-B453D45F578E.png
    8206DB84-18F6-4C7F-8E3C-B453D45F578E.png
    9,2 MB · Visninger: 65
  • A5F0F135-3E86-4C5E-AEFB-A287F2BE6644.jpeg
    A5F0F135-3E86-4C5E-AEFB-A287F2BE6644.jpeg
    271 KB · Visninger: 61
  • 1095F2F5-C924-48FE-BFA0-6BEC6752960B.jpeg
    1095F2F5-C924-48FE-BFA0-6BEC6752960B.jpeg
    315,7 KB · Visninger: 64
  • 762EF866-0666-472E-9208-4E24090607DF.jpeg
    762EF866-0666-472E-9208-4E24090607DF.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 68
  • 656D4AF7-7DDE-47CA-8E66-B2AD13CDB754.jpeg
    656D4AF7-7DDE-47CA-8E66-B2AD13CDB754.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 65
  • F2FF9C86-B864-4EE6-AB7D-ED1BA6200776.jpeg
    F2FF9C86-B864-4EE6-AB7D-ED1BA6200776.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 64
8/9 Dpo o_O Denne testen kan ikke være annet enn positiv?!!:bag: Jeg kan ikke tro at alt muligens klaffet på første enkle dose med letrozol:nailbiting::smiley-bounce022
Jeg skal dra til apoteket å kjøpe noen andre tidligtester etterpå.. ser for meg at jeg ikke har nok hcg til at digital test- slår ut:p
Oj! Der var det tydelig strek ja :-) så gøy!!! Gleder meg til å se flere tester!! :-D

Back
Topp