Hei
så kjekt at du joiner dagbokgjengen, kjekt å følge med på andre, og veldig kjekt å kunne bla tilbake og sjå
Kor tempe du nå? Eg begynte å tempe i munnen, men det var veldig upålitelig syns eg, egentlig bør ein då holde munnen lukket og tungen nede i 1-2min, så tempe i 1-2min for å finne nøyaktig. Mange temper analt, men det syns eg virka veldig strevsomt, for ein skal jo helst tempe i det sekundet vekkerklokka ringer, før ein har reist seg opp i senga. Så eg landa på at vaginalt var enkelt, den sklir rett inn uten noko styr, og ligger fint der til den piper
Eg har alltid brukt babyplan sine EL tester og hCG tester og er kjempe fornøyd! Skulle egentlig prøve å finne EL i amminga så kjøpte ein haug slike supet billige tester, og forrige runde brukte eg dei samme hCG testane og var ikkje særlig fornøyd, fått nye fra babyplan nå og seier meg nøgd. Bruker tidligtestane deiras. Mange seier dei har berømte skyggetester, men etter å ha vært mykje her på forumet så er min konklusjon at kun enkelte får skygger, og dei får også skygger ofte. Ganske interessant igrunn, så eg trur det skyldes menneskene meir enn testene. Men ja, enkelte andre tester er heilt bak mål når det kommer til falske positiv faktisk, og det er jo værst.
Eg har trua på denne perioden din, håper virkelig du blir gravid nå
️