Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@September&JanuarmammaHvordan går det med deg?![]()
Det går bra! Har passert 53% nå, er 21+2 og har nylig begynt å kjenne hun! Veldig rart hvor fort det gikk fra at jeg kjente noe jeg var usikker på om kunne være hun men langt fra sikker. Til 9 april da jeg til samboer «nå kjente jeg noe som kanskje kan være hun? Men vet ikke helt», og dagen etter reiste jeg til London, så satt mye stille, og da var det HELT tydelig
Kjentes ut som en blanding av sug i magen, og noe som kribler inni der. Hun bevegde seg veldig mye på reisedagen da jeg satt mye stille, og har begynt å legge merke til at hun generelt beveger seg mye når jeg sitter stille og sovner når jeg er mye i bevegelse, og er jo det som står i alle appene, så kjenner meg veldig igjen i det
Fikk jo plutselig vite på OUL at jeg har morkaken foran, og ikke bak slik som de har trodd på alle UL jeg har vært på

med nr 2 lå han på tverrleie og sparket meg, garantert gul og blå innvendig. Mørbanket av en baby

Har tenkt så mye på deg selv om jeg lever i min egen "bli gravid boble"

Kommer nok dit etterhvert ogBare vent til bevegelsene blir så mye at du ber henne stoppemed nr 2 lå han på tverrleie og sparket meg, garantert gul og blå innvendig. Mørbanket av en baby
Alt er ok her, baby nr 2 er snart frisk fra rs viruset. Ikke så gøy når ikke har mer klær, sengetøy og håndkler igjen fordi han spyr ned alt, vaskemaskinen har ikke jobbet så godt på lenge. Forvente høy strømregning![]()
Men gleder meg til samboer kan få kjenne!
godt det er bedre nå! Håper det blir lenge til neste gang
Det er veldig magiskÅh så utrolig koselig å høreHar tenkt så mye på deg selv om jeg lever i min egen "bli gravid boble"
Syntes det har gått så utrolig fort, fra positiv test til første UL og nå kjenner du masse liv! Herregud så magisk
Her er alt fint, jeg er evig optimistisk og tenker at det snart vil bli en positiv test på meg også![]()
syntes også jeg har kommet langt! Skifter på at jeg syntes det går fort og sakte
Håper den sitter snart!!!! Jeg har troa
Gleden ble noe kortvarig da jeg gikk på toalettet rett etter timen og fikk litt blod på papiret.. det var heldigvis ikke ferskt (brun utflod), så jeg kobler det opp mot gravid, skjøre slimhinne, samleie i går.. MEN fornuften og logisk tenkning sier det, mens historikken med senabort og spontanabort gjør at det også er lett å få litt panikk, kjenner bekymringene siger litt tilbake. Blod har jo tidligere ikke vært et godt tegn.
Nærmer seg jo levedyktig utenfor meg. Typisk at noe sånt skjer når man begynner å senke skuldrene litt
Men dette skal gå braDet er jo litt sånn at de som ser deg på utsiden syntes det går så fort, mens man selv føler at det går så saaaagteDet er veldig magisksyntes også jeg har kommet langt! Skifter på at jeg syntes det går fort og sakte
Kjenner meg såå godt igjen i det du sier om «bli gravid boble», det er virkelig altoppslukende. Men du er såå flink til å holde på positiviteten og gjør jo såå mye bra nå på veien til å bli gravid! Har tittet innom dagboken dinHåper den sitter snart!!!! Jeg har troa
Helt ærlig så er det så deilig og bare slutte og røyke. Lysta er helt bort, det er jo egentlig bare super ekkelt å røyke
Tenk at jeg har gjort det i så mange år! Men, endelig er det over. Alkohol drikker jeg så lite av at det er ikke noe vits egentlig. Man blir bare sliten og dårlig form uansett så er ikke verdet det.. Men, blir spennende å se hvor mye kvaliteten på eggene mine har økt da, kanskje det endelig sitter nå 

Det er jo det viktige. Alle målinger var normale, hun ligger akkurat på gjennomsnittet og ble regnet ut til estimerte 730g
Lille jenta vår

Så det var jo en seier i seg selv