11+1 - 28% - siste ultralyd hos gyn gjennomført
Var på siste ultralyd hos gynekologen i dag, før TOUL og nipt på Rikshospitalet på mandag. Var denne uken jeg hadde TOUL i sommer, hvor forstørret nakkefold og ødemer ble oppdaget. Så var dette vi var mest opptatt av på timen i dag..
Gynekologen var veldig klar på at det er ikke det hun er ekspert på, men sa også at hun har oppdaget forstørret nakkefold før, og vet jo hvordan det ser ut. Hun kunne ikke se noen tegn til verken avvikende nakkefold eller ødemer, men med forbehold om at hun ikke er ekspert! Ble veldig lettet, men kjenner også et enda større behov for å spole frem til mandag og få et mer sikkert svar fra «ekspertene». TRENGER at det blir gode nyheter denne gangen.. Jo mer tid som går, jo flere ganger jeg ser babyen på ultralyd, jo mer knyttet blir jeg, og jo verre blir det å tenke på at det skal ende som det har gjort før.
Ellers var det en veldig aktiv krabat

Vinket og sparket, frem til jeg tok frem mobilen, da var showet over

Hun målte meg også til 11+4 i dag, men det er ikke så lett med presise målinger så tidlig som hun sa, så forholder meg til 11+1 enn så lenge. Men det er hvert fall ikke negativt!
Hun turte ikke prøve seg på kjønn, og jeg glemte så klart ta bilde når babyen lå i ideell «nub posisjon».. veldig irriterende

kjønn spiller jo ingen rolle, men klart jeg er nysgjerrig!! Tok en film hvor babyen ligger litt klønete til, men syntes jeg ser en jente-liknende nub der som titter raskt frem? Prøvde å ta print screen av filmen

Noen tanker? Fikk egentlig kjempebra bilder og vinker før jeg tok opp mobilen, så det var litt dumt

Men ikke lenge til vi ser lille igjen på mandag