Håper på!

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Var egentlig på oktober 14, men mista, så håper på å lure meg inn her nå ☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kommer og derfra, men mista også, så håper jeg er gravid eller blir det snart!

Kjekt å se at du har slengt deg opp på hesten igjen! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg var på november,håper dette blir min mnd:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg var på desember og vil så gjerne hit :)





Taster på appen :)
 
Jeg var innom juliforumet, men mistet i desember. Februar er en fin mnd :) håper å komme inn her :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg var på August 14 og mistet!! Har hatt noen snåle sykluser etter det, men virker som at kroppen har hentet seg inn igjen nå :) håper på februar 15 nå;)


Appen :)
 
Fra Oktober 14 forumet her også. Håper det sitter for oss alle denne gangen. Spennende tid i møte nå. 2 pp etter sa'en her. Nå venter vi på at tanta skal dra.

Lykke til alle:)
 
oktober her og :( februar må være vår mnd.. krysser alt som krysses kan ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper også på å komme inn hit! :)
Ble gravid rett etter pilleslutt sist. Var på November, men mista i uke 6. Er nettopp ferdig med EL, og kan begynne testinga om ikke alt for lenge. Håper det har klaffet denne gangen :D
Happy humping og lykke til, jenter!!! :)
 
ååå! Jeg skulle hatt nå i Juni. Mista 15 uker på vei sååå nåå endelig har jeg følt med klar til å prøve på nytt! Satser veldig på februar barn! =) Ser at hvis jeg skulle bli gravid nå, er termin 4 februar (dagen etter min mamma og meg) =) Håper vi alle kommer inn er og at det blir en gæærn baby måned! =)
 
Eg og er fra nov 14 men mistet:/ kom aldri så langt at eg var her inne da eg fikk vite det hos legen og mistet på kvelden:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp