Håper på et lite mirakel til - MA

Ojda, sliter du med refluks?:bag: Det er veldig vondt:sorry: Kjipt tannen må rotfylles, men håper du får en like god opplevelse da også❤️
Vet ikke helt hva det er. Slitt med løs mage siden januar og så gradvis mere sure oppstøt. Utslag på betennelse i tarm i sommer. Ble mye dårligere av sure oppstøt og halsbrann som gravid. Skal heldigvis til samme for rotfylling en. Mye mindre vondt bare etter rensing i tann :happy:

Lille sjuklingen endelig lagt seg, så da blir det litt tid for strikking på julegenseren min

Vedlegg

• Screenshot_20251213_215042_Gallery.jpg
    Screenshot_20251213_215042_Gallery.jpg
    381,8 KB · Visninger: 12
Vet ikke helt hva det er. Slitt med løs mage siden januar og så gradvis mere sure oppstøt. Utslag på betennelse i tarm i sommer. Ble mye dårligere av sure oppstøt og halsbrann som gravid. Skal heldigvis til samme for rotfylling en. Mye mindre vondt bare etter rensing i tann :happy:

Ja, sure oppstøt og halsbrann får en jo ofte som gravid, dessverre :bag: Usj, vil da virkelig håpe du får svar på hva det er som feiler deg❤️

Lille sjuklingen endelig lagt seg, så da blir det litt tid for strikking på julegenseren min

God bedring til mini❤️ Hatt syke barn hjemme i en uke her også:angelic: Er virkelig tiden for det nå:sorry:

Takk ❤️ Startet det også med løs mage og så høy feber og hoste? Vart en uke her og. Første feberfrie kveld nå :smiley-angelic001

Ja, er akkurat samme greia på guttene her og :wideyed: :bag: Og veldig dårlig matlyst på dem:sorry: Går mye av det i barnehagen nå, og folk holder ikke barna sine hjemme. Så ble lagt ut mld av personalet på IST om at barna måtte være hjemme om de var syke... huff, altså!

Ja, er akkurat samme greia på guttene her og :wideyed: :bag: Og veldig dårlig matlyst på dem:sorry: Går mye av det i barnehagen nå, og folk holder ikke barna sine hjemme. Så ble lagt ut mld av personalet på IST om at barna måtte være hjemme om de var syke... huff, altså!
Ja samme her, nesten ikke orket mat. Sa til og med at sjokoladen fra kalenderen smakte bæsj. Synd at ikke flere passer på å holde dem hjemme.

Ja samme her, nesten ikke orket mat. Sa til og med at sjokoladen fra kalenderen smakte bæsj. Synd at ikke flere passer på å holde dem hjemme.

Nei, orker nesten ikke mat og hoster og hoster. Våkner mye ila natten også pga hosting til de brekker seg :dead: Er dessverre en gjenganger at noen foreldre ikke holder syke barn hjemme:sorry:

Dpo 8/9: temp brått ned, så da forbereder jeg meg på at TR kan komme om noen dager. Sikkert fint for kroppen å få hentet seg inn litt, nå ble det jo tannpine og sykdom i tillegg

Vedlegg

• Screenshot_20251214_074721_FF App.jpg
    Screenshot_20251214_074721_FF App.jpg
    296,8 KB · Visninger: 3
Back
Topp