Håper på et lite mirakel til - MA

Trodde jeg var dpo1 i dag, men kanskje den drøyde. Ble litt stresset for rester, for mensen kan vel ikke komme rett etter peak?

Skulle ikke tro mensen kommer rett etter PEAK nei, er nok heller eggløsningsblødning :gen014 :smiley-angelic001:love017 Håper sånn for deg:smiley-angelic001❤️

Stakkars lille har vært oppe i natt med helt rennende avføring. I sengen, gulvet på lekerommet og badet. Hun skled og falt i det og

Stakkars❤️ Ønsker mini en riktig god bedring❤️

Nå fikk jeg opp at det er et ledig kull med tre tispe, ikke så langt fra oss, som er leveringsklare til juleferien :happy: :smiley-angelic001:smiley-angelic001 for at vi kan kjøpe en av dem

Krysser fingrene for årets julegave og valp:love7:grommit:smiley-angelic001

Åååå vi får valp til juleferien eller etter, har reservert valp :Heartred Gråter av lykke her. Savnet etter min første hund er så stort. Tenk at vi nok starter det nye året med en babyvalp :happy::Heartred:smiley-bounce016

Åååh, gratulerer så mye med kjøp av valp :smiley-bounce012 :grommit :love017:talk017

Åååå vi får valp til juleferien eller etter, har reservert valp :Heartred Gråter av lykke her. Savnet etter min første hund er så stort. Tenk at vi nok starter det nye året med en babyvalp :happy::Heartred:smiley-bounce016
Ååå gratulerer!! ❤️❤️ Så stas med valp i hus!! Hvilken rase skal dere ha? :love017 Nå får vi håpe det dukker opp positiv test til jul også!

Dette minner meg veldig om oss i 2020. Jeg hadde gjennomgått MA og vi hadde takket ja til en liten jaktlabrador. Jeg ble gravid igjen rett før jul, og jeg husker jeg synes det var så godt å ha en liten valp å fokusere på, oppe i all nervøsiteten ❤️ Er litt terapi i å ha hund altså :shy:

Ååå gratulerer!! ❤️❤️ Så stas med valp i hus!! Hvilken rase skal dere ha? :love017 Nå får vi håpe det dukker opp positiv test til jul også!

Dette minner meg veldig om oss i 2020. Jeg hadde gjennomgått MA og vi hadde takket ja til en liten jaktlabrador. Jeg ble gravid igjen rett før jul, og jeg husker jeg synes det var så godt å ha en liten valp å fokusere på, oppe i all nervøsiteten ❤️ Er litt terapi i å ha hund altså :shy:
En langhåret Chihuahua, savnet etter min forrige er fortsatt stort. Ja det er det jeg håper på også, at hele familien får et felles prosjekt midt oppi alt. Mye terapi og støtte i en firbent en ja:Heartred Hvis jeg blir gravid igjen, kommer jeg nok til å være veldig nervøs og trenge fokus på noe annet

Back
Topp