Håper på et lite mirakel til - MA

Hmm nå er lh over 2 igjen, nesten tolv timer etter siste gang, var nede i 1.59 i morges etter den første. Når kan jeg regne med at EL blir da? Kan det være at to egg blir sluppet med lengre bølge og med to topper? Så anderledes eggløsning enn ellers

Vedlegg

• Screenshot_20251204_194007_Gallery.jpg
    Screenshot_20251204_194007_Gallery.jpg
    292,2 KB · Visninger: 19
Hmm nå er lh over 2 igjen, nesten tolv timer etter siste gang, var nede i 1.59 i morges etter den første. Når kan jeg regne med at EL blir da? Kan det være at to egg blir sluppet med lengre bølge og med to topper? Så anderledes eggløsning enn ellers
Oj så utrolig spennende da! Tenk om du plutselig endte med tvillinger! Haha

Nydelige testene :love017 Så lenge en ikke temper, så vet man lissom ikke. Har du el-smerter? Man kan slippe egget rett før positiv tester, når de er positive eller etter:Heartred

Nydelige testene :love017 Så lenge en ikke temper, så vet man lissom ikke. Har du el-smerter? Man kan slippe egget rett før positiv tester, når de er positive eller etter:Heartred
Pleier å kjenne det gått når det slipper ja, men nå har jeg hatt ganske mye murringer hele tiden. Ja blir spennende å følge med på tempen

Pleier å kjenne det gått når det slipper ja, men nå har jeg hatt ganske mye murringer hele tiden. Ja blir spennende å følge med på tempen

Siden du temper, så finner du jo heldigvis ut når EL er :love017 :smiley-bounce012 sinnsykt spennende:nailbiting::love7 Deilig for deg å komme deg videre:Heartred:hug013

Ja, bra å se at kroppen har rensket seg og jobber på. Håper du kommer snart etter :smiley-angelic001

Jaaaaah, det er akkurat det den skal gjøre :smiley-bounce012 :love017 Mens eller EL, bare jeg kommer meg videre:hilarious:

Back
Topp