Hmm nå er lh over 2 igjen, nesten tolv timer etter siste gang, var nede i 1.59 i morges etter den første. Når kan jeg regne med at EL blir da? Kan det være at to egg blir sluppet med lengre bølge og med to topper? Så anderledes eggløsning enn ellers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så utrolig spennende da! Tenk om du plutselig endte med tvillinger! HahaHmm nå er lh over 2 igjen, nesten tolv timer etter siste gang, var nede i 1.59 i morges etter den første. Når kan jeg regne med at EL blir da? Kan det være at to egg blir sluppet med lengre bølge og med to topper? Så anderledes eggløsning enn ellers
Hehe det hadde vært noeOj så utrolig spennende da! Tenk om du plutselig endte med tvillinger! Haha
Tenker mer på dobbel sjangse for befruktningDet hadde vært nydeligHehe det hadde vært noeTenker mer på dobbel sjangse for befruktning
Se på denne bratte stigningenDet hadde vært nydelig![]()
Oj!!! Se på den du! Sånn vil jeg òg se! Hvordan ser du det? HahaSe på denne bratte stigningen
Jeg scanner LH-testene i premom appen og da kommer det i graf og peak blir beregnetOj!!! Se på den du! Sånn vil jeg òg se! Hvordan ser du det? Haha
Hmm nå er lh over 2 igjen, nesten tolv timer etter siste gang, var nede i 1.59 i morges etter den første. Når kan jeg regne med at EL blir da? Kan det være at to egg blir sluppet med lengre bølge og med to topper? Så anderledes eggløsning enn ellers
Så lenge en ikke temper, så vet man lissom ikke. Har du el-smerter? Man kan slippe egget rett før positiv tester, når de er positive eller etter
Jeg bruker også PremomJeg scanner LH-testene i premom appen og da kommer det i graf og peak blir beregnet
Pleier å kjenne det gått når det slipper ja, men nå har jeg hatt ganske mye murringer hele tiden. Ja blir spennende å følge med på tempenNydelige testeneSå lenge en ikke temper, så vet man lissom ikke. Har du el-smerter? Man kan slippe egget rett før positiv tester, når de er positive eller etter
![]()
Pleier å kjenne det gått når det slipper ja, men nå har jeg hatt ganske mye murringer hele tiden. Ja blir spennende å følge med på tempen
sinnsykt spennende
Deilig for deg å komme deg videre

Ja, bra å se at kroppen har rensket seg og jobber på. Håper du kommer snart etterSiden du temper, så finner du jo heldigvis ut når EL er![]()
sinnsykt spennende
Deilig for deg å komme deg videre
![]()

Ja, bra å se at kroppen har rensket seg og jobber på. Håper du kommer snart etter![]()
Mens eller EL, bare jeg kommer meg videre