Håper på et lite mirakel til - MA

Veldig lite blod i dag, og ikke synlig foster anlegg eller morkake i natt, så begynner å lure på om det var alt eller blødning etter undersøkelsen. Fortsatt smerter, men paralgin en tar det meste nå
Bra smertene er litt lettere å håndtere med smertelindring nå. Håper virkelig for din del at det verste er over :Heartred

Herregud, dette er jo som å lese en triller! :eek: For en hårreisende (mangel på) behandling! Så lei meg for at du må gå igjennom den ekstra belastningen med dette, i tillegg til belastningen det i seg selv er å miste :Heartred

Tenker på deg ofte, så ufattelig dårlig behandling du har fått!!! Du burde være ulovlig!!
Håper alt ordner seg helt opp snart og du kommer til lit bedre form :Heartred
Stor stor klem til deg :Heartred

Herregud, dette er jo som å lese en triller! :eek: For en hårreisende (mangel på) behandling! Så lei meg for at du må gå igjennom den ekstra belastningen med dette, i tillegg til belastningen det i seg selv er å miste :Heartred
Ja, er som et mareritt og ble toppen av kransekaka med hun som la på til meg til og med. Skulle gjerne ha fått sjekket at alt er ute, men tørr ikke ringe igjen

Tenker på deg ofte, så ufattelig dårlig behandling du har fått!!! Du burde være ulovlig!!
Håper alt ordner seg helt opp snart og du kommer til lit bedre form :Heartred
Stor stor klem til deg :Heartred
Takk :Heartred Det sitter langt inne for meg fra før å be om hjelp, så hjelper ikke på.

Hvordan går det med deg, har spottingen roet seg?

Takk :Heartred Det sitter langt inne for meg fra før å be om hjelp, så hjelper ikke på.

Hvordan går det med deg, har spottingen roet seg?
Huff. Håper virkelig ting er bedre snart for deg. Gjør så vondt at dette må skje… hvordan går det med deg i dag?

Takk som spør :Heartred

Ja, har egentlig ikke hatt noe spotting som helst i ei uke nå unntatt den bitte lille rosa på papiret på lørdag. Tar det som et godt tegn, og forsøker holde meg i ro. Er 29 dager igjen til OTUL; skal forsøke vente til da, og ikke finne noen måte å få en til UL :hilarious:

Huff. Håper virkelig ting er bedre snart for deg. Gjør så vondt at dette må skje… hvordan går det med deg i dag?

Takk som spør :Heartred

Ja, har egentlig ikke hatt noe spotting som helst i ei uke nå unntatt den bitte lille rosa på papiret på lørdag. Tar det som et godt tegn, og forsøker holde meg i ro. Er 29 dager igjen til OTUL; skal forsøke vente til da, og ikke finne noen måte å få en til UL :hilarious:
Blødningen har tatt seg litt opp igjen i dag, ble litt stresset da det bare var litt spotting. Fortsatt ganske vondt og tar paralgin og Ibux. Psyken svinger litt og har en nede dag i dag. Sikkert vanlig hvis hormonene og adrenalinet synker.

Så bra at det har stoppet, det lover veldig bra :happy: Skjønner godt at du vil vente til OTUL og heller bare nyte følelsen av å være gravid

Blødningen har tatt seg litt opp igjen i dag, ble litt stresset da det bare var litt spotting. Fortsatt ganske vondt og tar paralgin og Ibux. Psyken svinger litt og har en nede dag i dag. Sikkert vanlig hvis hormonene og adrenalinet synker.

Så bra at det har stoppet, det lover veldig bra :happy: Skjønner godt at du vil vente til OTUL og heller bare nyte følelsen av å være gravid
Håper det går fort over, helt problemfritt, og du slipper å gå igjennom dette alt for lenge :Heartred Forstår at psyken går litt opp og ned. Helt naturlig det, mtp hormoner og alt du har gått gjennom mentalt… :Heartred

Ja, nei, ehhh… hvis jeg fikk velge hadde jeg absolutt tatt meg en til UL før OTUL :angelic::hilarious:
Men vet at det påvirker ikke sluttresultatet. Enten så blir det å gå bra, eller ikke. Trur jeg blir så fort «avhengig» av å stresse meg opp for å få trøst/bekreftet at ting går fortsatt bra. Hvis jeg tar en ny UL i dag f. Eks, så vet jeg att UL trangen blir bare å komme tilbake igjen ila noen dager :facepalm:

Så… forsøker puste djupt, ta det med ro, og ikke stresse. Og vente til 11/12, da jeg har OTUL. Og forhåpentligvis, så ser alt bra ut da!

hvor mye koagler har kommet? Ikke svar hvis du ikke vil altså :Heartred har hatt MA 8+4, og da kom det ganske voldsomme mengder koagler i ett døgn ca. Hvor langt er det til nærmeste private ultralyd? Hadde vært greit for deg å vite hvor mye som gjenstår, og hvis de skal gi deg så rasende dårlig tilbud på riksen.. må du jo få hjelp en annen plass kjære deg :Heartred

hvor mye koagler har kommet? Ikke svar hvis du ikke vil altså :Heartred har hatt MA 8+4, og da kom det ganske voldsomme mengder koagler i ett døgn ca. Hvor langt er det til nærmeste private ultralyd? Hadde vært greit for deg å vite hvor mye som gjenstår, og hvis de skal gi deg så rasende dårlig tilbud på riksen.. må du jo få hjelp en annen plass kjære deg :Heartred
Det kom litt på natten i går, men ingen store synes jeg og nå er det bare bittesmå innimellom. Sprenger en del igjen i kveld

Da er det nok mye mer som skal ut.. du trenger jo hjelp og det nå :Heartred
Ja, det jeg mistenker og. Ikke avbestilt innleggelsen på mandag, så vurderer å bare dukke opp der hvis jeg ikke får hjelp før. Presset jeg kjente, i underliv og mot endetarm, på mandag kveld er tilbake nå. Kanskje resten kommer ut i natt

Oppdatering: fortsatt lite blødning og ingen store koagler, vevsklumper. Press følelsen i går, roet seg igjen, men fortsatt murringer og lett press. Vært ganske kvalm siden i gårkveld. Livmor føles ikke tom ut, som ved tidligere abort. Fikk påminnelse om timen på mandag. Vurderer å bare møte opp på denne, så jeg får en sjekk, siden jeg ikke er sikker på at foster er ute. På undersøkelsen på mandag som var, sa han at det var ingen tegn på påbegynnende abort, selv om jeg hadde småblødninger. Smerten og blødningen på natt, kan den skyldes undersøkelsen og ikke fullstendig abort? Så sliten av all denne usikkerheten

Møt opp på timen, som du sier så er neppe alt ute ennå :( Tenker kroppen trenger et lite push for å få satt det skikkelig gang. Synd du må vente så umenneskelig lenge :sorry:
Prøvd noe mer med varmeflaske?
Hvordan er det med feberen nå?

Møt opp på timen, som du sier så er neppe alt ute ennå :( Tenker kroppen trenger et lite push for å få satt det skikkelig gang. Synd du må vente så umenneskelig lenge :sorry:
Prøvd noe mer med varmeflaske?
Hvordan er det med feberen nå?
Så de blir ikke sinte, hvis det viser seg at alt er ute? Ja, prøvd med varmeflaske, men ikke mer ut. Mest blod på papiret siste halvannet døgn. Ingen feber heldigvis, men fortsatt samme temp, som under svangerskapet

Back
Topp