ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Ja om du tok ein paralgin forte halv 9, så ein til 2 timer etterpå så er det nok trygt å ta to til nå, så lenge dei berre er 500mg. Då bør du nok vente 6t til neste runde, men du kan jo spe på med ibux imellom der ogsåJa var voldsomt press. Blør fortsatt ganske mye. Lurer på om den lille kom først og i doKjenner nok kroppen godt og at det var rier jeg kjente på sykehuset. Kjente press og måtte tømme tarm til og med. Drøyde Paraginen, for syntes det hørtes mye ut med tre til sammen på så kort tid. Tar en til når jeg er litt mindre susete
Om du har blødd litt av og på nokre dagar nå så er det nok ein del koagler i starten også. Men som oftes stemmer nok egen følelse
Kjenner nok kroppen godt og at det var rier jeg kjente på sykehuset. Kjente press og måtte tømme tarm til og med. Drøyde Paraginen, for syntes det hørtes mye ut med tre til sammen på så kort tid. Tar en til når jeg er litt mindre susete
De er bare 400mg paracet og 30mg kodein. Smertene og presset øker på igjen, så du har nok rett i at det var koagler i sta og fosteret kommer senere
dette er virkelig ikke sånn det burde være! Å bli tatt så lite på alvor! Jeg får så utrolig vondt av deg! Stor klem
Du som ønsket det skulle skje på sykehuset, også startet det hjemme
Uff, er fælt å lese du har så vondt