På vei til sykehuset nå, økende smerter og temp på paracet. Blir sikkert bare sendt hjem etter blodprøver tenker jeg og da enda mer sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen hadde sunket litt, men oksygenmetning på 93. Ingen tegn på infeksjon eller at abort er i gang, så sendt hjem igjen. Halvannen times reise hjem igjen nå da.

Fy søren, stakkars. Får så vondt av degIngen hjelp før på mandag nei, selv med smerter og lav oksygenmetning. Ingen mulighet for å få time før på et annet sykehus heller. Står ingen tid på mandag i systemet, så med min flaks er den vel gitt bort. Måtte ringe for å dem til å undersøke i morgen. Virker som om det bare er kluss der for tidenNei, hva faen? Sendte de deg hjem igjen?Fy søren, stakkars. Får så vondt av deg
ville de seriøst ikke legge deg inn? Kan ikke begripe at du skal bli gående med et dødt foster inni deg?
Jeg ringer imorgen og krever time onsdag morgen, så jeg kan få mifegyne og få med de andre tablettene hjem også komme igang med aborten.
Ingen hjelp før på mandag nei, selv med smerter og lav oksygenmetning. Ingen mulighet for å få time før på et annet sykehus heller. Står ingen tid på mandag i systemet, så med min flaks er den vel gitt bort. Måtte ringe for å dem til å undersøke i morgen. Virker som om det bare er kluss der for tiden
Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å tigge om å komme inn i morgen. Ikke sikkert det går å ta de siste tablettene på en fredag og dermed rett før helg
Så får se små bare gå rundt med mannen imens. Aner ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke får komme inn? Kan jo bli gående slik her i evigheter..Tenkte mer hvis de garderte seg i tilfelle komplikasjoner skulle oppstå.Jeg ønsker å ta aborten hjemme. Så skal gå helt fint å gjøre det fredag morgen når barna er borte. Har ikke sjans til å dra inn imorgen grunnet jenta mi skal til legen. Kun mannen min som har lappen. Og vi bor på landet. Shit, kom på nå at det er planleggingsdag i skole, bhge, vgs onsdag og. Fuck my life akkurat nåSå får se små bare gå rundt med mannen imens. Aner ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke får komme inn? Kan jo bli gående slik her i evigheter..
I alle dager, skjønner ikke hvordan de kan sende deg hjem igjen?Hvorfor ikke la deg bli innlagt å la deg få lov til å bli ferdig med forløpet?
![]()
Tenkte mer hvis de garderte seg i tilfelle komplikasjoner skulle oppstå.
Ble sendt hjem fordi kapasiteten der er sprengt, har til og med måttet ha avbestillinger.
Ja, den planleggingsdagen som også gjør at jeg ikke vil gjøre det hjemme på onsdag.
Man kan jo bli syk av å bli gående for lenge med detta her
Umenneskelig og uverdig behandling dettaJa, bor på RåholtBor du i Eidsvoll også?Huffameg, altså. Jeg blir så opprørt..helt sykt at de sender deg hjem igjen, stakkars
Umenneskelig og uverdig behandling detta
![]()
Ja, dårlig, siden jeg gikk igjennom SA i slutten av juni og. Blir rett og slett for mye for meg. Nav vil i tillegg beholde oppstartssamtalen i morgen, bare på telefon. Aner ikke hva jeg skal si om mål og diverseBor du i Eidsvoll også?Huffameg, altså. Jeg blir så opprørt..helt sykt at de sender deg hjem igjen, stakkars
Umenneskelig og uverdig behandling detta
![]()
Ja, bor på RåholtJa, dårlig, siden jeg gikk igjennom SA i slutten av juni og. Blir rett og slett for mye for meg. Nav vil i tillegg beholde oppstartssamtalen i morgen, bare på telefon. Aner ikke hva jeg skal si om mål og diverse

Spurte om det på fredag, men hun ville ha det allikevel. Håper ikke hun er superstreng. Ingen medfølelse i svaretSå lei meg for dere begge to, har ikke noe konstruktivt å si annet enn at jeg tenker på dere og sender omsorg, håper det løser seg for dere begge snarlig
Kan du ikke få utsettelse på oppstartssamtalen med NAV? Du står jo midt i en krise kjære deg![]()
Aaah, da bor vi ganske nærme hverandreJa, bor på RåholtJa, dårlig, siden jeg gikk igjennom SA i slutten av juni og. Blir rett og slett for mye for meg. Nav vil i tillegg beholde oppstartssamtalen i morgen, bare på telefon. Aner ikke hva jeg skal si om mål og diverse
Og leit at saksbehandler ikke brydde seg en døyt
Ikke lett å tenke på noe annet enn MA'n, en har egentlig nok med å bare forholde seg til den også måtte ha med Nav å gjøre i tillegg
Jeg kjenner jeg blir fryktelig sliten av det... skal til min private gynekolog på torsdag, om ikke A-hus vil hjelpe meg, så får jeg med meg henvisning i hånda fra han. Så kan de iallefall ikke nekte meg. Vil bare ha tabletter å sette det igang- bli ferdig og legge det bak meg

Uff ikke sånn det skal være at vi må mase for å få hjelp midt opp i alt. Var sånn jeg jeg kom meg inn til undersøkelse på fredag, legen på legevakten ga meg henvisning på papir og ba meg møte opp når det åpnet på AhusAaah, da bor vi ganske nærme hverandreSå fælt i høre du har Nav å sti med i tillegg til å stå midt oppi en MA
Og leit at saksbehandler ikke brydde seg en døyt
Ikke lett å tenke på noe annet enn MA'n, en har egentlig nok med å bare forholde seg til den også måtte ha med Nav å gjøre i tillegg
Jeg kjenner jeg blir fryktelig sliten av det... skal til min private gynekolog på torsdag, om ikke A-hus vil hjelpe meg, så får jeg med meg henvisning i hånda fra han. Så kan de iallefall ikke nekte meg. Vil bare ha tabletter å sette det igang- bli ferdig og legge det bak meg
Kommer til å være et nervevrak hele første trimester i neste svangerskap
![]()
Han hadde skrevet i henvisning at jeg kom til å komme ca ni og. De på føden/akutt er veldig greie å snakke med. Bare kapasiteten som gjør at de ikke får gjort noe.Huff, føler sånn med degHar så store smerter selv om jeg tokk en Paragin forte og 400mg ibux for snart to timer siden. Er det trygt å ta en til mon tro
Doseringen blir for tett.Har så store smerter selv om jeg tokk en Paragin forte og 400mg ibux for snart to timer siden. Er det trygt å ta en til mon tro
Det sprenger og føles ut som kramper. Ingen feber nå. Tokk en til Paragin for snart en time siden. Kroppen har litt høy toleranse for smerte. Kommer mer blod og litt småklumper nåHuff, føler sånn med degtøffe tak du står i! Ville nok ha venta med meir smertestillande dessverre. Ka type smerter er det? Har du feber enda? Blør du? Tenke at om smertene stige veldig og feber og alt ville eg tatt ein ny tlf til legevakten gitt
![]()
Jeg ville jo ikke gjennomgå aborten hjemme. Uff for et mareritt. Hun jeg snakket med sa at jeg kunne ta enda en Paragin forte, men det synes jeg høres mye ut. Føler meg lurt som ble sendt hjem med beskjed om at det ikke kommer til å starte og så gjør det det allikevelHuff, stakkars degFortsatt store smerter og fylt opp et bind på en time, men får fortsatt ikke komme innJeg ville jo ikke gjennomgå aborten hjemme. Uff for et mareritt. Hun jeg snakket med sa at jeg kunne ta enda en Paragin forte, men det synes jeg høres mye ut. Føler meg lurt som ble sendt hjem med beskjed om at det ikke kommer til å starte og så gjør det det allikevel
lei for at du må gå gjennom det heime. Om du tar meir smertestillande så pass på at du ikkje havner langt over døgndose, kroppen trenger ikkje meir styr på toppen av dette. Døgndosen på paralgin forte er vell lik paracet, altså 4000mg, så om tablettene dine er 500mg kan du jo ta 2stk kvar 6 time ca. Men for ein kort periode så er det vell innanfor å ta kvar 4.time 
Ja var voldsomt press. Blør fortsatt ganske mye. Lurer på om den lille kom først og i doHuff, stakkars deger nok riene som gir smerten då, dei er brutale så tidlig for det blir så enormt sentrert og
lei for at du må gå gjennom det heime. Om du tar meir smertestillande så pass på at du ikkje havner langt over døgndose, kroppen trenger ikkje meir styr på toppen av dette. Døgndosen på paralgin forte er vell lik paracet, altså 4000mg, så om tablettene dine er 500mg kan du jo ta 2stk kvar 6 time ca. Men for ein kort periode så er det vell innanfor å ta kvar 4.time
håpe det ikkje blir for langdrygt på deg i det minste
![]()
Kjenner nok kroppen godt og at det var rier jeg kjente på sykehuset. Kjente press og måtte tømme tarm til og med. Drøyde Paraginen, for syntes det hørtes mye ut med tre til sammen på så kort tid. Tar en til når jeg er litt mindre susete