Veldig slitsomt med nattevandring og kvalme så tidlig, men de sier det er ett godt tegn!Oppe to ganger i natt for å tisse og veldig kvalm på morgenen allerede.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig slitsomt med nattevandring og kvalme så tidlig, men de sier det er ett godt tegn!Oppe to ganger i natt for å tisse og veldig kvalm på morgenen allerede.

Masse lykke til!! Håper alt går kjempe bra!!!7+2 og første ultralyd i dag. Kjenner jeg er stresset og redd for tom fostersekk igjen
Masse lykke til7+2 og første ultralyd i dag. Kjenner jeg er stresset og redd for tom fostersekk igjen

7+2 og første ultralyd i dag. Kjenner jeg er stresset og redd for tom fostersekk igjen

Lykke til på ultralyd! Så spennende og nervepirrende på samme tid!7+2 og første ultralyd i dag. Kjenner jeg er stresset og redd for tom fostersekk igjen

Masse lykke til7+2 og første ultralyd i dag. Kjenner jeg er stresset og redd for tom fostersekk igjen

Nesten så jeg stakk av før timen, så nervøs hehe. Målt to dager kortere enn ut i fra menstermin. Håper ikke det har så mye å si.Åååh bamsemums med hjerteslagFikk se en liten bamsemums med hjerteslag og fikk til og med høre hjertelyden litt![]()
Nesten så jeg stakk av før timen, så nervøs hehe. Målt to dager kortere enn ut i fra menstermin. Håper ikke det har så mye å si.

Dette skal gå så bra 
Ååå så kosligFikk se en liten bamsemums med hjerteslag og fikk til og med høre hjertelyden litt![]()
Nesten så jeg stakk av før timen, så nervøs hehe. Målt to dager kortere enn ut i fra menstermin. Håper ikke det har så mye å si.
Så fantastiskFikk se en liten bamsemums med hjerteslag og fikk til og med høre hjertelyden litt![]()

Så fantastiske nyheterFikk se en liten bamsemums med hjerteslag og fikk til og med høre hjertelyden litt![]()

Åååå så fint å se bamsemums med hjerteslagFikk se en liten bamsemums med hjerteslag og fikk til og med høre hjertelyden litt![]()