Takk, det beroligerKjempefin økning - ikke bekymre deg - ser nydelig ut![]()
![]()
Under er testen jeg fikk 21dpo da det var sa. Synes den i dag ser sterkere ut?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det beroligerKjempefin økning - ikke bekymre deg - ser nydelig ut![]()
![]()
Under er testen jeg fikk 21dpo da det var sa. Synes den i dag ser sterkere ut?Ja den ser sterkere ut, ingen tvilTakk, det beroligerUnder er testen jeg fikk 21dpo da det var sa. Synes den i dag ser sterkere ut?

Gir meg og en skikkelig god følelse også13 dpo: Mer tempstigning og sterkere test enn i går, til tross for en del mer utvannet tiss. Var litt usikker først om jeg burde vente til i morgen. Ååå dette gir meg en god følelse, hvis jeg tørr si det
Fiiiin strek!Åååå fin stigning14dpo: temp og test stigning siden i går

Enig i at dagens test ser sterkere ut! Dette ser ut til å gå riktig vei!Takk, det beroligerUnder er testen jeg fikk 21dpo da det var sa. Synes den i dag ser sterkere ut?
Hurra!Den er fremdeles sterk og fin - litt variasjon vil det jo være ifht konsetrasjon av urin, det der ser ikke ut som et faresignal iallefall, langt ifraHadde en litt dårlig følelse og våknet opp 2.5 timer før. Tisset så litt lysere ut, men synes allikevel det var ekkelt at testen ser lysere ut enn i går Redd det går dårlig igjen. Og jeg som klarte å kose meg litt i går. Sammenligningsbilde fra i dag, det andre fra i går

Tror du ikke? Færre timer siden forrige gang jeg tisset og tror jeg drakk mer i gårkveld, men føler den burde vært litt sterkere for det?Den er fremdeles sterk og fin - litt variasjon vil det jo være ifht konsetrasjon av urin, det der ser ikke ut som et faresignal iallefall, langt ifra![]()
![]()
Nei ikke på så kort tid kjære deg, der har du nok årsaken med mindre konsentrert urinTror du ikke? Færre timer siden forrige gang jeg tisset og tror jeg drakk mer i gårkveld, men føler den burde vært litt sterkere for det?
Influenseren Camilla Lorentzen delte testingen sin på snap, plutselig fikk hun en som var mye svakere og tenkte at nå går det ikke, men jammen meg gikk det helt fint 
Da prøver jeg å holde motet oppe litt til, takk for at du er så god og støttendeNei ikke på så kort tid kjære deg, der har du nok årsaken med mindre konsentrert urinInfluenseren Camilla Lorentzen delte testingen sin på snap, plutselig fikk hun en som var mye svakere og tenkte at nå går det ikke, men jammen meg gikk det helt fint
![]()
Har mulighet for å ringe og be om hcg måling, men er litt skummelt å få tall svart på hvitt ogEr ikke noe lett i starten altså. Så mange tanker og bekymringerDa prøver jeg å holde motet oppe litt til, takk for at du er så god og støttendeHar mulighet for å ringe og be om hcg måling, men er litt skummelt å få tall svart på hvitt og
Ja, kanskje jeg burde det, da rekker jeg en i dag og ny på fredagEr ikke noe lett i starten altså. Så mange tanker og bekymringerhåper alt er bra. Om hcg prøver vil hjelpe og roe så er ikke det en dum ide da men skjønner og at det kan være skummelt
![]()
Ååh det er så nervepirrende i denne fasen! Krysser fingrene for at dette går bra. Tester kan jo være lunefull i starten. Sikkert ikke så dumt med hcg-blodprøve nei.Hadde en litt dårlig følelse og våknet opp 2.5 timer før. Tisset så litt lysere ut, men synes allikevel det var ekkelt at testen ser lysere ut enn i går Redd det går dårlig igjen. Og jeg som klarte å kose meg litt i går. Sammenligningsbilde fra i dag, det andre fra i går
Ja, og særlig når man har rukket å glede seg litt og tenke fremover. Litt redd for den prøven, men den endrer jo ikke utfallet, så litt tullete. Dårlig i magen i dag ogÅåh det er så nervepirrende i denne fasen! Krysser fingrene for at dette går bra. Tester kan jo være lunefull i starten. Sikkert ikke så dumt med hcg-blodprøve nei.
Jeg fikk også svakere test i dag enn i går så kjente jeg begynte å miste troa og kunne tenkt meg hcg-måling. Skal reise bort i morgen så spørs hvor lett det eventuelt er å få tatt blodprøve i en annen by også.
Ja er liksom litt ekstra når man har rukket og glede seg og se frem. Kjenner meg igjen i å være redd for resultatet på testen.Ja, og særlig når man har rukket å glede seg litt og tenke fremover. Litt redd for den prøven, men den endrer jo ikke utfallet, så litt tullete. Dårlig i magen i dag og
Kanskje prøve å ringe legekontoret i dag og høre om rekvisisjon, hvis den byen du skal til har Fürst.
Kunne bare komme inn og ta test, trengte ikke å forklare noe. Ikke kjent noe særlig murring de to siste dagene, men kjenner det nå. Kjente litt dragning er i går. Bahh nervevrak den dagen datteren min har fri i barnehagen og vi skal dra og møte folk, passer litt dårlig nå kjenner jegJa er liksom litt ekstra når man har rukket og glede seg og se frem. Kjenner meg igjen i å være redd for resultatet på testen.
De har dessverre ikke Fürst der jeg skal, så får se hva de sier på legesenteret.
Ja, den er ganske mye sterkere. Tenkte ikke på at det kunne gjøre at test linjen så lysere ut, tenkte at den og burde vært sterkere. Krysser fingrene for at det er noe såntSer at det er sterk kontrollstrek, så det er nok derfor den ser like svak/svakere ut idag. Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Imorgen er den nok sterkere igjen![]()

Valgte å lukke øynene og håpe - siden jeg ikke får gjort noe uansett.. men skjønner at andre har andre behov for å finne roen
Uansett vi heier på deg her og plutselig ser du hjerteslag på tidlig UL