Håper på å få gå helt til termin.

Jeg har siste dag på jobb på onsdag før permisjon, så jeg håper han venter minst et par uker før han kommer. Jeg er i veldig god form, så vil bare nyte litt tid med mannen (og meg selv) først. Så ja, jeg skjønner deg veldig godt :)

Dere som har uavbrutt søvn - NYT DET! :)
Her har søvnen blitt brutt hver eneste natt siden jul.. Vondt bekken og ekstrem halsbrann!
Nå er halsbrannen så heftig at jeg bare sover 3-5 timer hver natt, og ikke engang de timene er sammenhengende.

Så nå kan frøkna bare komme! Amming og nattevåk blir barnemat i forhold til denne halsbrannen som suger alle kreftene ut av meg.
Har heldigvis termin på lørdag (er 39+6), så hun kan ikke være så langt vekke nå :)

Som flere andre her skriver så er svangerskapet bare en prosess for meg også. Har ikke fått nyte det å være gravid, pga mye plager. Nå gleder jeg meg bare til å få prinsessa i hendene og kroppen tilbake!

Er det bare meg som ikke stresser med å få ut babyen? Jeg nyter tiden alene og det å få slappe av og ha uavbrutt søvn. Har virkelig lyst til at han skal være mageboer minst to uker til. Er i uke 38. Synes alle her inne skriver at de er så utålmodige. Gleder meg jo til å treffe han, men får nok tid til å nyte det når han først er kommet, så nå nyter jeg alenetid og bruker den på alt jeg ikke tror jeg orker når han er her.
Nå har jeg to barn fra før, så for min del er det ikke noe alenetid, eller uavbrutt søvn å nyte..! :)
De som har barn fra før føler nok mest på det å ha mindre energi til barna som allerede er her!
Jeg har ennå god tid, og er ikke en av de som vil ha babyen ut nå, men mine argumenter ville vært: :)

- få mer energi til å være sammen med
de to barna jeg har fra før

- klare å løfte minste igjen uten mage

- slippe at minste stadig dulter, sparker
og trommer på magen. Hi hi.

- kunne spise akkurat det samme som
resten av familien :)

Når jeg ventet første nøt jeg selvfølgelig alenetiden og kjærestetiden før babyen kom. Men det blir altså noe helt annet når man har barn fra før. :)
Ellers er det jo også noen som har veldige problemer med bekkenet osv, og da kan graviditeten bli veldig lang tenker jeg. :)

Jeg er utmattet av å være redd for prematur fødsel,vond rygg,to på 4,5 år fra før og halsbrann av en annen verden som gjør at jeg kaster opp hver kveld og natt. I tillegg våkner jeg fem - seks hver morgen,da har jeg vondt i sidene. Så her er det minimalt med søvn og får ikke tatt meg av barna mine som jeg vil. Pappaen må gjøre alt. Skulle ønske jeg kunne nyte graviditeten mer. Men nå som jeg er 36+1 er jeg ikke like bekymret for prematur fødsel lengre og kjenner bare det gjør ting lettere. Han kan gjerne holde seg inne to uker til,da er nok det meste i orden i nyhuset også:)

Her håper jeg på å få gå minst til termin (gjerne et par dager over også), og nyter dagene og påskeferien med de to jeg allerede har :) Tror det har veldig mye å gjøre med hvordan form man er i, har full forståelse for at de som er i dårlig form bare vil bli ferdige..

Jeg har hatt så mange plager i dette svangerskapet at det har rett og slett ikke vært skikkelig koselig å være gravid. Sløv som en zombie pga trøtthet, gått som en pingvin pga bekkenløsning... Følt meg utilpass i senga når jeg skulle sove også. Pluss at jeg har en treåring å springe etter også. Første svangerskap er noe helt annet siden man kan sove når en vil, hvile osv. ;)
Jeg hadde bekkenløsning sist også, men da kunne jeg bare sette meg ned når jeg følte for det.

Jeg har vært veldig heldig dette svangerskapet.
Har termin 12.april og kunne godt tenke meg og gå til da. Men pga størrelsen på baby er jeg glad om han kommer rett etter påske;)

Jeg er en av de som elsker å gå gravid og kunne gjort det mange ganger til. Men dette er tredje mann og det holder i lange baner;)

Elsker å følge hele prosessen og kjenne på livet i magen...jeg er nok litt på den ekstreme siden der;)
Så plager som dårlige hender og søvn pga vann i kroppen, halsbrann og ekstrem trøtthet blir fort glemt ved et lite livstegn eller synet av magen;P

Nyter den siste tiden. Og så er det er så spennendes å gå å vente på tegn til fødsel:)

Back
Topp