Håper på å få gå helt til termin.

Nydelian

Flørter med forumet
Er det bare meg som ikke stresser med å få ut babyen? Jeg nyter tiden alene og det å få slappe av og ha uavbrutt søvn. Har virkelig lyst til at han skal være mageboer minst to uker til. Er i uke 38. Synes alle her inne skriver at de er så utålmodige. Gleder meg jo til å treffe han, men får nok tid til å nyte det når han først er kommet, så nå nyter jeg alenetid og bruker den på alt jeg ikke tror jeg orker når han er her.

Du er nok ikke alene:) Er ikke utålmodig enda og han kan godt være i magen til termin (er 38+1 i dag) Lurer bare så ille på når og hvordan ting starter!!:D

Du er nok ikke alene:) Er ikke utålmodig enda og han kan godt være i magen til termin (er 38+1 i dag) Lurer bare så ille på når og hvordan ting starter!!:D
Ja, det gjør jeg også! Magen har sunket veldig den siste uka, så er veldig spent.. Rart at det kan skje når som helst!

Er jo spent, men håper han kommer rundt termin jeg.. 1,5 uke til.. ingen hast i det hele tatt ☺ men gleder meg til å se ham og er veldig spent!

Er jo spent, men håper han kommer rundt termin jeg.. 1,5 uke til.. ingen hast i det hele tatt ☺ men gleder meg til å se ham og er veldig spent!
Jeg har 2,5 uke igjen, håper iallfall han blir inne 1,5 til. Men alt er klart da, bortsett fra sykehusbaggen, men bor bare 10 min fra sykehuset så orker ikke stresse med det.

Jeg har 2,5 uke igjen, håper iallfall han blir inne 1,5 til. Men alt er klart da, bortsett fra sykehusbaggen, men bor bare 10 min fra sykehuset så orker ikke stresse med det.
Samme her.. han kan komme når han vil - det meste er klart.. men hadde vært fint med påsken først :-)

Jeg er ikke direkte utålmodig, han kan gjerne være inne i magen til termin, men ikke noe særlig lengre enn det ;-)

Jeg er førstegangsfødende og nyter tiden med samboer og det å bare være oss to de siste ukene før livet vårt blir snudd på hodet ❤

Samtidig har jeg en del plager - høyt blodtrykk, alt er tung, mye vann i kroppen osv. Så det skal bli godt å bli ferdig å få tilbake kroppen min.

Gleder meg til lille kommer, er veldig spent på hvordan det starter og hvordan det vil gå :-)

Uke 41 i morgen og alle RUNDT meg er utålmodig hvert fall. Selv tar jeg det fortsatt med ro selv om jeg jo venter i spenning da. :D

Jeg er veldig klar for å føde!
Jeg orker ikke å ta meg av ungene mine, jeg er så lei av å kaste opp og være kvalm og ikke minst lei de maseriene det aldri blir noe av.
Nå er jeg klar for å bli meg selv igjen :D

Kunne godt vært gravid lenger jeg. Men med maserier i to uker så er det rett og slett ikke greit og skulle ha det sånn :/
Hadde jeg ikke allerde vært utslitt av den dager lange latensfasen ,så hadde jeg ikke brydd meg om litt overtid heller..
Har barn fra før jeg skal ta meg av også.

Fysisk sett kunne jeg godt vært gravid lenge. Har vært heldig og hatt veldig lite plager, men psykisk er noe annet. Er ikke noe gøy å vite at nurket i magen ikke har det optimalt, men likevel "akkurat godt nok" til at hun ikke må ut med en gang. Synes det hele er nervepirrende og føler jeg bare går å venter på å ikke kjenne liv :( sover ikke og overspist for å takke stresset, så hadde vært fantastisk å kunne se henne med egne øyne og være sikker på at alt er bra :)

er ikke direkte utålmodig, men vet ærlig talt ikke om jeg orker gå til termin.. er 36 uker så han kan fodt holde seg inne i to uker til.. men da!
mest fordi jeg har så vindt overalt.. klarer ikke noe og er egentlig veldig urolig av meg.. ender da opp med å gå frustrert pga jeg ikke får ut all energien og det er ikke bra for noen :/

Jeg er lei. jeg kan ikke fordra å gå gravid. Jeg føler meg heldig som kan bære frem et barn, men nå er jeg ferdig. Nå kan han komme ut. Vet det er slitsomt med et nyfødt barn, men jaggu er det slitsomt å gå gravid med alle plager det medfører også. So im done!! :p

Jeg liker godt å gå og glede meg, så kan fint gå til termin :) Har hatt så fullt opp med gjøremål frem til nå, så har omtrent ikke rukket å glede meg! :-/ Men går helst ikke lenge over, vil gjerne at fødselen skal starte av seg selv.

Vel, jeg som har 2 barn fra før av har ikke så mye alenetid å nyte;) her blir alt bare tungt når man har to andre man må følge opp i tillegg til å være høygravid ;)

Hadde jeg bare sovet godt å hatt noe å gjøre om dagen hadde det ikke gjort meg no.. Men sånn er det ikke og da blir jeg utålmodig..

Jeg var absolutt ikke utålmodig, var sikker på at jeg skulle få mine 3 uker hjemme.. Hadde masse kynnere kvelden/natta før prinsessa plutselig ville ut.. Skjønte ikke så mye da vannet gikk, var ikke forberedt i det hele tatt 11 dager før termin.. Men må si jeg er gla jeg er ferdig ;)

Back
Topp