Håper eg ikkje er aleina

Millsen

Blir kjent med forumet
Andre som har små blødninger ca annen kvar veke etter fødsel? Fødte 13.mars. har blødninger anna kvar veke ca. Små blødninger(rosa og litt ferskt blod) som varer i ca 3 dager og gul aktig utflod.
Har bestilt time til celleprøve , men prøver å tenke at det kan vere nåke anna enn det verste.
 
Har hatt blødninger av og på jeg også, men høres ut som mer enn deg da. Helt vanlig utflod imellom som jeg skulle vært tilbake i vanlig syklus igjen. Fødte 26.03., trodde renselsen var over etter 1 mnd, fikk EL slim også blødde 10 dager etter det i 5 dager. Så vanlig utflod, 4 dager etter forrige blødning stoppet fikk jeg flere symptomer som om TR var rett rundt hjørnet, også blødde jeg igjen dagen etter, denne gangen i 8 dager, og en god del mer. Rett etter det stoppet fikk jeg EL slim igjen, 5 dager senere blødde jeg igjen, denne gangen mindre, tror det er over nå, så i 4 dager. Så er nå 9 uker etter fødsel og har blødd 3 ganger etter jeg trodde renselsen var over :bored: Skulle liksom begynne å tempe igjen etter jeg fikk EL slim sist, men så fikk jeg covid og feber, så det gikk i vasken :hilarious: Jeg tror egentlig ikke noe er galt, men kroppen er sikkert helt koko etter fødsel. Får teste temping de neste ukene, hvis jeg ikke blir noe klokere får jeg vurdere å gå til gynekolog og se om det er noe som kan sjekkes. Tør ikke bruke menskopp før jeg er sikker på at dette ikke er renselse mer :bag:
 
Jeg har det akkurat som dere, og har også vært bekymret. Blør et par dager rødt til rosa annenhver uke ca. Fødte 2. april. Tok celleprøve på 6 ukerskontrollen og snakket med jordmor om det. Hun mente det ikke var helt uvanlig og at enkelte har renselse fram til tre måneder etter fødsel. Siden vi er (minst) tre her inne med samme opplevelse, får vi kanskje bare tenke at dette også er normalt!
 
Sniiker litt :p har vært slik hos meg etter alle svangerskap.. roer seg ikke før jeg begynner med p-piller og kan fint slutte med de etter et par måneder for da har blødningen stabilisert seg og jeg har mensen som vanlig igjen :)
 
Jeg har det akkurat som dere, og har også vært bekymret. Blør et par dager rødt til rosa annenhver uke ca. Fødte 2. april. Tok celleprøve på 6 ukerskontrollen og snakket med jordmor om det. Hun mente det ikke var helt uvanlig og at enkelte har renselse fram til tre måneder etter fødsel. Siden vi er (minst) tre her inne med samme opplevelse, får vi kanskje bare tenke at dette også er normalt!
Ja satset på det. Vett du om dei tar celleprøve sjølv om ein har ein liten blødning. Har time i morgo og o går begynte det igjen‍♀️
 
Ja satset på det. Vett du om dei tar celleprøve sjølv om ein har ein liten blødning. Har time i morgo og o går begynte det igjen‍♀️
Ja, jeg fikk tatt selv om jeg hadde blødning. Jordmora så at det var blodig da hun tok prøven, men der gjorde ikke noe. Jeg har fått svar nå, og alt var i orden. Og det er helt sikkert det hos deg også. ❤️
 
Back
Topp