Har hatt blødninger av og på jeg også, men høres ut som mer enn deg da. Helt vanlig utflod imellom som jeg skulle vært tilbake i vanlig syklus igjen. Fødte 26.03., trodde renselsen var over etter 1 mnd, fikk EL slim også blødde 10 dager etter det i 5 dager. Så vanlig utflod, 4 dager etter forrige blødning stoppet fikk jeg flere symptomer som om TR var rett rundt hjørnet, også blødde jeg igjen dagen etter, denne gangen i 8 dager, og en god del mer. Rett etter det stoppet fikk jeg EL slim igjen, 5 dager senere blødde jeg
igjen, denne gangen mindre, tror det er over nå, så i 4 dager. Så er nå 9 uker etter fødsel og har blødd 3 ganger etter jeg trodde renselsen var over
Skulle liksom begynne å tempe igjen etter jeg fikk EL slim sist, men så fikk jeg covid og feber, så det gikk i vasken
Jeg tror egentlig ikke noe er galt, men kroppen er sikkert helt koko etter fødsel. Får teste temping de neste ukene, hvis jeg ikke blir noe klokere får jeg vurdere å gå til gynekolog og se om det er noe som kan sjekkes. Tør ikke bruke menskopp før jeg er sikker på at dette ikke er renselse mer