Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ GØY!!! Å jeg ville uten tvil gjort det samme å jeg ville hørt med FS om scratching!
Dette blir spennende
Kult at dere går for et FER!
Gleder meg til å følge deg på nyåret!
Så spennende[emoji16][emoji16]
Håper vi får forsøk samtidig igjen da[emoji173]️[emoji173]️
Så bra dere finner løsning og mot for nytt forsøk på nyåret Jeg tok nylig scratching på fs og det kostet 1000 kr.
Har ikke fått regninga fra FS enda vi[emoji85] Gjør ikke noe om de glemmer oss. Haha. Ikke at jeg tror det skjer!
Får se an et par dager. Det er jo ikke gratis akkurat. Ikke hver dag en får faktura med så store summer[emoji85]Du må si ifra da! Skal jo ikke betale mer enn du må.Kanskje de sender ut felles hver måned så du også får i disse dager, var et eget firma som sendte faktura. Min lå i posten i dag og var altså feil (med mindre jeg har misforstått noe. ) Jeg hadde purret om den ikke kom, jeg er altfor nervøs for så store ubetalte regninger.
Får se an et par dager. Det er jo ikke gratis akkurat. Ikke hver dag en får faktura med så store summer[emoji85]Du må si ifra da! Skal jo ikke betale mer enn du må.
Nå fikk vi akkurat faktura fra FS med 3000 kr for mye for dette forsøket som er ferdig (ser ut som vi har fått for ICSI og ikke IVF), så da ble jeg litt stresset, for pengene flyr jo sånn her privat. Men om vi kan få innsett helt i begynnelsen av januar så tenkte vi å hoppe i det nå og lukke øynene litt for utgiftene. Håper vi har ett gullegg på frys.
Dere skal ha gullegg på frys!!! Jeg krysser fingre
Ååå, dette blir bra[emoji173] heier! Det går jo sååå fort til januar nå!
Åh så bra
Så spennende fremover[emoji16][emoji122]
Nå blir det jo spennende fremover også ja!