Håndarbeidstråd

Hvordan går det med håndarbeidet jenter? Jeg er hekta på strikk og har funnet så mye fint som må strikkes! Lista er endeløs:) har ønsket meg noen bøker til jul med mye fint i: strikk til smårollinger, den store guttestrikkeboka, strikkede babydrømme. Og har fra før bøkene til marte helgetun som jeg anbefaler på det varmeste :)

Huff.. jeg har mista piffen.. får se over jul :-)

Så flinke og kreative dere er! Har lyst å begynne på noe jeg også, men vet ikke helt hva. Jeg er ikke så flink å fullføre prosjekter

Kan ikke skryte på meg at jeg er flink å fullføre prosjekter selv, har maaange umonterte eller halvstrikka prosjekt liggende i strikkekurven ;-) men babyteppe er jo ganske greit da, slipper monteringen! Og det finnes så mange nydelige:)

ImageUploadedByBV Forum1419689678.815140.jpgImageUploadedByBV Forum1419689692.995070.jpg

Har fått heklet litt i desember :-) holder på med matchende kjole nå :-) Jeg har heklet baby teppe er ferdig, men videre å sy bakstykke på det, får se på nyåret om jeg finner ork :-)

1419699367116.jpg holder på med en bukse til lillegutt.. må strikke litt på begge bein pga har litt lite brunt garn igjen :-P

Back
Topp