Håndarbeids-tråden! ❤️

Ja er veldig greit og kunne hjelpe mamma med og bli kvitt stoff i samme slengen som at jeg vil begynne og sy ;) har kjøpt et par klær på devold utsalget. Skal ønske litt mer.. kjøpte en fra barnashus, men devold sin virker mer behagelig ang kløing :) koster rundt 150-200kr der

Takker for tipset angående Devold utsalget! :) Skal absolutt ta turen innom der når lønninga kommer på mandag. Hadde helt glemt at de hadde babyklær der. Får jeg spørre hvilke størrelser du har kjøpt? :)
 
Takker for tipset angående Devold utsalget! :) Skal absolutt ta turen innom der når lønninga kommer på mandag. Hadde helt glemt at de hadde babyklær der. Får jeg spørre hvilke størrelser du har kjøpt? :)

Ingen problem :) jeg har kjøpt i str 56, da de hadde kun igjen i 56 og 80 på den jeg var på. Men de har fra str 50 og oppover :) tenkte og ta en tur til den outleten på devoldfabrikken etter nyttår når det ikke er så mye folk, og kjøpe litt mer :) de har en del forskjellige varianter :)
 
Skulle hatt garn!! Men får jo ikke lov til å forlate sykehuset og ligger ikke på sykehus i hjembyen min. Ble tipset om noen søte luer av ei venninne. Tjukke pinner og garn, perfekt tidsfordriv. Hadde ratt blir ferdig til snuppa kommer imorgen. Da kunne hun fått nisselue som mamma hadde strikka, men hvordan få tak i garn.. Haff...
 
Skulle hatt garn!! Men får jo ikke lov til å forlate sykehuset og ligger ikke på sykehus i hjembyen min. Ble tipset om noen søte luer av ei venninne. Tjukke pinner og garn, perfekt tidsfordriv. Hadde ratt blir ferdig til snuppa kommer imorgen. Da kunne hun fått nisselue som mamma hadde strikka, men hvordan få tak i garn.. Haff...

Ingen du kjenner som kan komme innom deg da?
 
Et lite tips: Pinterest er en utømmelig kilde til oppskrifter på strikking og sying, så vel som masse andre hobbyer og DIY :D
Og på Ravelry finner man tusenvis av strikkeoppskrifter, både norske, danske, svenske, engelske osv. En del gratis og en del som man må betale for.
 
Jeg prøvde meg på kjole da datteren min var liten....måtte kaste inn håndkle og la moren min lage den :p men må jo prøve igjen denne gangen :)

Hehe.. ja der er nok en stor sannsynlighet for at det kommer til og skje her også :p jeg har dessverre liten tålmodighet.. om jeg ikke får til noe med en gang blir jeg irritert og gir opp :p mens mamma jobbet med og sy og selge stoff i 20 år, så hun kan det og sy mye bedre enn meg :p
 
Svigermor sendte plutselig SMS og ville komme en tur idag, så da sendte jeg henne på garnbutikken :p Nesten strikka ferdig nisselue til kommende storesøster. Planen er at hun skal få den imorgen når de kommer på besøk ;)

Så bra da :) da blir hun nok glad tenker jeg :) hvordan går det med deg ellers?
 
Så bra da :) da blir hun nok glad tenker jeg :) hvordan går det med deg ellers?

Det går bra. Er stabilt. Mye mindre mensmurringer så det er jo et godt tegn. Ikke målt livmorhalsen siden mandag. Den måles på nytt nå mandag, og er det det samme eller bedre så sendes jeg hjem. For da går jeg inn i uke 32 og det er visst en liten milepæl ;) Men de vil at hun skal holde seg inne til uke 34 iallfall :)
 
Det går bra. Er stabilt. Mye mindre mensmurringer så det er jo et godt tegn. Ikke målt livmorhalsen siden mandag. Den måles på nytt nå mandag, og er det det samme eller bedre så sendes jeg hjem. For da går jeg inn i uke 32 og det er visst en liten milepæl ;) Men de vil at hun skal holde seg inne til uke 34 iallfall :)

Da får vi krysse fingrene på at hun blir der til uke 34 i alle fall :) og ikke minst at du får komme hjem :)
 
Back
Topp