Håndarbeids-tråden! ❤️

Ååh, jeg strikker mye hele tiden! Skal joine denne tråden etter hvert :D Holder på med ett babyteppe til babyen i magen nå :)
Jeg strikker også hele tiden.:)

Tørr ikke strikke noe til mini enda. Men det kommer etterhvert. Skal lage meg ei god liste nemlig. :)
Gleder meg også til å få vite kjønn, da er det mye som kan strikkes da. :)

I mellomtiden skal jeg strikke denne genseren ferdig, en til i guttegjenger (dåpsgave til ei venninne's sønn), en Marius-genser i julegave til en annen venninne, gjøre ferdig et par sommergrønne sokker til svigersøsteren min. :) Ja, lista er film egentlig. :p
 
Jeg strikker også hele tiden.:)

Tørr ikke strikke noe til mini enda. Men det kommer etterhvert. Skal lage meg ei god liste nemlig. :)
Gleder meg også til å få vite kjønn, da er det mye som kan strikkes da. :)

I mellomtiden skal jeg strikke denne genseren ferdig, en til i guttegjenger (dåpsgave til ei venninne's sønn), en Marius-genser i julegave til en annen venninne, gjøre ferdig et par sommergrønne sokker til svigersøsteren min. :) Ja, lista er film egentlig. :p
Tenker at om det går gale så gjør det det uansett, strikking senker stress og noen trenger alltid ett babyteppe :D Har også en liste :p
 
Skal strikke babyteppe jeg også. Men tørr ikke enda. :p

Heklet bestemors-ruter teppe til lillesøster for 4 år siden. :)

Jeg kjøpte inn garn til babyteppe som jeg egentlig tenkte å strikke til en venninne, men så rakk jeg det ikke. :p så da strikker jeg nå, og i verste fall får noen andre få det i gave. :)
 
Har stooore planer om matchende snoningstrøjer og høstløvjakker til storebror og mini i magen :-D Og byssanlullteppe (mener det er det det heter) fra klompelompe. Og masse masse mer!
 
Har stooore planer om matchende snoningstrøjer og høstløvjakker til storebror og mini i magen :-D Og byssanlullteppe (mener det er det det heter) fra klompelompe. Og masse masse mer!


Klompelompe har såååå mye fint. ❤️
Har boken. Har strikket mye fra boken allerede, og mer skal det bli. :)
Gleder meg veldig. :)
 
Klompelompe har såååå mye fint. ❤️
Har boken. Har strikket mye fra boken allerede, og mer skal det bli. :)
Gleder meg veldig. :)

Har strikka mange gaver fra den jeg, så blir gøy å lage noe til bruk på egne barn også :) Men har så mange prosjekter og så alt for lite tid! 9 mnd er for lite *ler*
 
Back
Topp