Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søteDa var litt tilbehør ferdig som gave til svigerinna som skal føde i oktobersynes det er et søtt sett
lager nok et i grønt til jenta i magen
Vis vedlegget 275804

Holder på med bleiebukser nå! Noen som har inspo til noe enkelt? [emoji1] har så dårlig tålmodighet så babyklær passer meg fint[emoji23]
Holder på med bleiebukser nå! Noen som har inspo til noe enkelt? [emoji1] har så dårlig tålmodighet så babyklær passer meg fint[emoji23]
Så her går det i forskjellige luer, gullungen romper fra klompelompe pg kjappstrikkadrakten fra paelas 
Har også utrolig dårlig tålmodighet når det kommer til strikkingSå her går det i forskjellige luer, gullungen romper fra klompelompe pg kjappstrikkadrakten fra paelas
![]()
Nøstebarn har et lite hefte med veldig enkle bleiebukserHolder på med bleiebukser nå! Noen som har inspo til noe enkelt? [emoji1] har så dårlig tålmodighet så babyklær passer meg fint[emoji23]
Ellinors bleiebukse frå PetiteknitHolder på med bleiebukser nå! Noen som har inspo til noe enkelt? [emoji1] har så dårlig tålmodighet så babyklær passer meg fint[emoji23]
Ååh! Gleder meg til neste jul!! Da skal frøkena få seg strikka julekjoleHolder på med julekjole til storesøster, og strikker babyteppe til lillesøster![]()

Åh, det gleder jeg meg til også!Ååh! Gleder meg til neste jul!! Da skal frøkena få seg strikka julekjole![]()