Håndarbeid

Oiii så flink dokker e!
Har ikke bilde men jeg har også strikket litt til lillesøster ❤️ foreløbig bare i 0-1 mnd.. Strikket en dress, et sett med underskjorte bleietruse og sokker og et sett med lue votter og sokker med flettemønster

Ååh, mye fint [emoji7][emoji1433] Jeg har bestilt meg garn til bleieshorts [emoji1] Kjøpt til 3 ulike farger, så skal prøve å strikke i både 0-3mnd og 3-6mnd [emoji4]

20181001_214846.jpg Da ble denne ferdig. Elsker knappene<3

Neste prosjekter blir bukser, heldress og lue:)

Holder på med bleiebukser nå! Noen som har inspo til noe enkelt? [emoji1] har så dårlig tålmodighet så babyklær passer meg fint[emoji23]

Snart ferdig med go 'klumpen-bukse. Neste prosjekt blir Marius-heldrakt. Har akkurat kjøpt inn garn i grønn og lilla til den (i stedet for blå og rød):D
20181014_214151.jpg
904tema30-8_1.jpg

Holder på med bleiebukser nå! Noen som har inspo til noe enkelt? [emoji1] har så dårlig tålmodighet så babyklær passer meg fint[emoji23]

Har også utrolig dårlig tålmodighet når det kommer til strikking :angelic: Så her går det i forskjellige luer, gullungen romper fra klompelompe pg kjappstrikkadrakten fra paelas :joyful:

Har også utrolig dårlig tålmodighet når det kommer til strikking :angelic: Så her går det i forskjellige luer, gullungen romper fra klompelompe pg kjappstrikkadrakten fra paelas :joyful:

Tenker jeg skal prøve meg på noen vinterluer etter hvert [emoji1] Så kan bonussønn og lille søster ha matchende luer neste vinter iværtfall! Om ikke denne vinteren også[emoji5]

Første «plagget» jeg har strikket.. IKKE bra i det heletatt, men er helt nybegynner og det kan jo bare bli bedre [emoji23][emoji1417] Liker best å hekle jeg [emoji5] Den må dampes da..

Image1540557688.056169.jpg

Flere som vil vise frem da??

1717962D-C684-453B-A95B-BF26156387A2.jpeg 4B51DECF-A8A9-475D-A25C-2ED8092CD101.jpeg Så mye fint dere har strikket Wow! Det imponerer meg! Synes strikking er vanskelig når det er mer enn en grytelapp som skal lages. Hekling derimot liker jeg godt og har lagd noe småtteri mens jeg venter på min første; små bukser, teppe og tøfler. Koselig å pusle med mens man venter

Nøstebarn har et lite hefte med veldig enkle bleiebukser :)

Ellinors bleiebukse frå Petiteknit :) og flere oppskrifter frå ho. Veldig fine og enkle synst eg:)

Holder på med julekjole til storesøster, og strikker babyteppe til lillesøster:)
Ååh! Gleder meg til neste jul!! Da skal frøkena få seg strikka julekjole :happy:

Back
Topp