Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste skrik!
Fler enn meg som skal strikke? Tenker den blir god å ha når ammingen er over ...
Vis vedlegget 279371
Buksebein 1 av 2 på første willumsselebukse fullført! Meget imponert over garnet (DSA sterk) og oppskriften! Gleder meg til å fordype meg videre inn i barnehagestrikkverdenen! Foreløpig planlagt:
2 strikkede jakker
1 bukse eller willumsselebukse til
2 par barnehagevotter
2 tykke strikkede luer og 2 tynne
Diverse sokker
2 rompere
1 body
Et par ulike bleiebukser
1 heldress

Jeg kjenner at jeg savner listefreaken i meg. Jeg var så god på sånt, nå ...orker jeg ikke, samtidig som det irriterer meg. Jeg som elsker oversikt! Du stresser meg!![]()
Siste skrik!
Fler enn meg som skal strikke? Tenker den blir god å ha når ammingen er over ...
Vis vedlegget 279371
Jeg la opp til genserermer i går og begynte å strikke. Kom opp til 3 økning når jeg innser at vrangborden skulle være 2r2vr og ikke 1r1vr som jeg hadde strikket. Og siden nederst på bolen var 2r2vr kunne jeg ikke etter Min mening ha forskjellige vrangborder. Så da måtte jeg rekke opp noen timers arbeid [emoji35]
Men ble nesten ferdig med begge vrangbordene før jeg gav meg i kveld.
...og det er MANGE av oss!Om ikke annet, så er det godt å høre at det finnes flere ocd-er i strikkeverdenen [emoji1303]
Vis vedlegget 279703 Ferdig med noen forbedringer på Marius-dressen jeg strikket til storesøster for fire år siden. Gjort om avslutningen på begge ermene, så den ble litt mer tøyelig. Nå var den lettere og få på..
Vis vedlegget 279703 Ferdig med noen forbedringer på Marius-dressen jeg strikket til storesøster for fire år siden. Gjort om avslutningen på begge ermene, så den ble litt mer tøyelig. Nå var den lettere og få på..

Jeg strikket ferdig den Nøtteskjelljakken jeg teststrikket, men helt glemt å vise den frem her. Den sitter som støpt og er veldig god!
Vis vedlegget 279735
Nå skal jeg få teststrikke atter en gang og det blir denne bodyen/romperen designet av Saltostrikk på Instagram som ikke har fått navn enda. Gleder meg!
Noen som har forslag til farge? Jeg blir litt fantasiløs innimellom og velger det samme igjen og igjen.
Vis vedlegget 279734
Råååååååååååsa!
Godt i gang med bolen på willumsselebukseKjempefin! Denne skal det strikkes fler av til hver vinter
Fant også dette settet og denne genseren + sokkene. Siste matcher godt med selebukse jeg strikker. Fikk dermed krysset av mye på listen min for neste vinter og barnehagestart.
Vis vedlegget 279795 Vis vedlegget 279796
Settet øverst er ikke helt min smak i farge og design, men fint som ekstra sett liggende i barnehagen tenker jeg![]()
Egenskapene er jo like gode, så det blir nok et deilig sett på de kalde dagene!