Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker hjemmestrikk. Har brukt det hver eneste dag denne uken selv. Love!
Neste gang har jeg bare nøytralt i kjøpetøy og resten i strikkHar ALT for mye tøy!
Hvor mye stoff må man ha? Nok med en halv meter regne eg med?Vanlig fyllvattHadde en pose liggende, hvis ikke hadde jeg gjerne tatt en gammel pute el., for det gikk jo veldig lite i forhold til hvor store de posene er
![]()
Ja, jeg kjøpte en halvmeter og har sikkert nok til 2-3 kluter til, gikk veldig lite!Hvor mye stoff må man ha? Nok med en halv meter regne eg med?
Den har frøkna her også på seg i dag. Hvilken størrelse strikket du den i? Her er den egentlig for liten allerede, så må strikke en større.Litt stor, men må jo bruke Olivias sommerdress før den blir for liten også ...

Den har frøkna her også på seg i dag. Hvilken størrelse strikket du den i? Her er den egentlig for liten allerede, så må strikke en større.![]()
Det burde nok jeg ha gjort også. Både denne og en romper fra tiddelibom er nesten som pølseskinn å regne. Hun var jo bare en centimeter lengre, og den kan vel ikke utgjøre så fryktelig mye. Godt strikkeklær kan strekkes litt, så kanskje den passer et par uker til.Strikket den i 0-2 mnd ifl notatene mine, men man kan jo lure, den kan nok brukes i flere måneder enda. Veldig fin da! Må nok strikke flere av den også, særlig mot vår/sommer igjen!
Snorkfrøken var bare 50 cm da, og mulig jeg slang inn 1-2 cm mer på lengden. Jeg gjør ofte det, heller litt lenger enn kortere enn oppskriften tilsier.
Det burde nok jeg ha gjort også. Både denne og en romper fra tiddelibom er nesten som pølseskinn å regne. Hun var jo bare en centimeter lengre, og den kan vel ikke utgjøre så fryktelig mye. Godt strikkeklær kan strekkes litt, så kanskje den passer et par uker til.![]()
Må strikke fler av denne også jeg. Så god passform, og veldig søt da!
Vis vedlegget 272928
Tror Putty-romperen blir fin, men vi sloss litt. Får ikke mønsteret til å gå opp når jeg skal strikke for- og bakstykke sammen, så jeg må jukse litt ...![]()
godt jeg strikket hentesettet litt stort... Siden det ble ferdig i går. Snart 5 uker gammel. Mindre fornøyd modell da..... Vis vedlegget 272942 godt jeg strikket hentesettet litt stort... Siden det ble ferdig i går. Snart 5 uker gammel. Mindre fornøyd modell da.....
Vis vedlegget 272926

Den var kjempesøt!!
Jeg har vært skikkelig skuffet over puttymønsterne. Virker ikke som om de har prøvd å strikket etter sitt eget mønster... for all del, jeg kan improvisere. Men hvis jeg skal strikke noe på frihånd, da trenger jeg ikke bruke penger på å kjøpe mønster. [emoji35]

Jeg angrer brått på at jeg sa ja til å være med på å strikke oransje skjerf sammen med mine kollegaer...![]()
Ja, listen med prosjekter er jo milelang!Ja, for det er jo ganske mye annet som er mer gøy å strikke! Men et godt formål da![]()
Ja, listen med prosjekter er jo milelang!
(Og likevel er det masse jeg ikke har fått skrevet på listen enda..)
Men, greit med litt kjedelig strikk av og til også. Og så er det, som du sier, til et godt formål.(men det blir kun ett.. hosthark)