Håndarbeid

Det pleier bare å følge med universalnåler, men det kan hende at du er heldig. :)
Ellers har de nåler på jysk og sparkjøp av vanlige butikker.
Hos oss har de til og med på spar, men vi bor uti gokk. :D
Tviler på det var veldig mye dilldall, ja. Husker bare det var noen nåler og spoler, men ikke om nålene var like. Har minst 3 sybutikker i den lille byen her, men de er alle ganske dyre. Så ikke dumt å stikke innom jysk, tenker jeg [emoji4] Handlet mye garn og pinner på nille/Europris når jeg startet å strikke, i tilfelle det ikke falt i smak hadde jeg ikke investert allverden. Har begynt å kjøpe kvalitet nå når jeg vet jeg liker det. Tenker det blir litt samme gangen når det gjelder sying. [emoji4]

Tviler på det var veldig mye dilldall, ja. Husker bare det var noen nåler og spoler, men ikke om nålene var like. Har minst 3 sybutikker i den lille byen her, men de er alle ganske dyre. Så ikke dumt å stikke innom jysk, tenker jeg [emoji4] Handlet mye garn og pinner på nille/Europris når jeg startet å strikke, i tilfelle det ikke falt i smak hadde jeg ikke investert allverden. Har begynt å kjøpe kvalitet nå når jeg vet jeg liker det. Tenker det blir litt samme gangen når det gjelder sying. [emoji4]
Samme gjorde jeg når jeg begynte å strikke. Første greia var i akrylgarn fra europris. :p
Og det er veldig lurt, stoff og tilbehør blir fort dyrt! Det er mye som er "kjekt å ha". :)

Samme gjorde jeg når jeg begynte å strikke. Første greia var i akrylgarn fra europris. [emoji14]
Og det er veldig lurt, stoff og tilbehør blir fort dyrt! Det er mye som er "kjekt å ha". :)
Altfor mye! [emoji23] Øvde meg på dukkeklær til dattera til ei venninne, så steget opp til babyklær i bedre garn var himmelsk. [emoji7]

Er jo så gøy!! Og så kan jeg sy på andre prosjekter mens broderimaskinen jobber :D må jo gjøre noe mens jeg ventet på å dra til Tromsø i ettermiddag!
Hihi! Jeg blir så fascinert av at den står og jobber at jeg studerer mens den holder på. :p
Det blir fort svært lite effektivt. :hilarious:

B9D41C96-D62F-4CC0-93A6-84D07BE1DA58.jpeg

Fått brukt litt strikk siste dagene :) Bukse, jakke, luer, sokker..

Holder på med en gul jakke/cardigan, en grå romper, gult mor signe teppe (bør bli ferdig snart) og en enkel bukse :)

Mannen er ute og jogger med en sovende Snorkfrøken i vognen, og da fikk mor anledning til å feste tråder og dampe opp siste ferdigstilte strikkeplagg!

4EDF70E7-D0B8-4327-B25D-90F280A05DD3.jpeg

Nå kan jeg begynne på neste prosjekt. Evt hente frem noe av det som er nesten ferdig, men nytt frister jo mest ...:bag:

Mannen er ute og jogger med en sovende Snorkfrøken i vognen, og da fikk mor anledning til å feste tråder og dampe opp siste ferdigstilte strikkeplagg!

Vis vedlegget 271416

Nå kan jeg begynne på neste prosjekt. Evt hente frem noe av det som er nesten ferdig, men nytt frister jo mest ...:bag:

Åh så flink du er!

Hva planlegge dere strikke til barnehagestart? Jeg strikker tregt så tenker begynne når jeg er ferdig med de 3 plaggene jeg holder på med nå. Skal også sende avgårde noen ønsker til farmor + oldemor til frøkna :)

Back
Topp