Håndarbeid

Det var liksom det. Men har ikke det grunnleggende i bunn så det er det som mangler :hilarious::hilarious:

Men du, med veiledning via YouTube eller Garnstudio, så er hekling slett ikke vanskelig å lære seg selv.

Holder på med en liten jakke nå. Å strikke den hel sammen var bare stress de 2 gangene jeg gjorde det, så nå prøver jeg noe nytt. Fant en oppskrift hvor man strikker bakstykke, forstykkene og ermene for seg før man syr alt sammen. Veldig enkelt og greit!

Har lyst til å strikke en lue. Istedenfor å fortsette på sokken jeg startet på for 1,5 måned siden selvsagt.

Vis vedlegget 266435

Ferdig med minsten-dukkejakke til Rolf. Får vondt i hele meg av slutten på de ermene, men orket ikke rekke opp igjen hele jakken for å lage kortere mellomrom mellom knapphullene, for da er sikkert jakken for liten når den en gang blir ferdig. Den lyse gråfargen var eneste fargen jeg hadde i samme garntype. Jaujau...

Har forresten jukset med mønsteret foran og laget det samme som på den hvite buksen jeg laget for noen dager siden.
Syns det ble veldig fint jeg:-)

Holder på med baby teppe til shnuppa nå. Hvor store er teppene dere har laget? Syns det ser ut til å bli litt stort men er jo bedre med for stort enn for lite og liksom?

Og en helt annen ting som egentlig ikke har noe på denna tråden å gjøre( men tenkte legge ut bilde her)Hvorfor får jeg ikke lagt ut bilder? Står bare at bilde er for stort uansett :dontknow

Back
Topp