Det var liksom det. Men har ikke det grunnleggende i bunn så det er det som mangler![]()
https://youtu.be/oilEqYV9qvI
Finner mye på YouTube.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var liksom det. Men har ikke det grunnleggende i bunn så det er det som mangler![]()
Men du, med veiledning via YouTube eller Garnstudio, så er hekling slett ikke vanskelig å lære seg selv.

Vis vedlegget 266610Vis vedlegget 266612
Helt hjemmestrikket i dag. Veldig typisk at ermene akkurat nå er for lange... da kunne jeg klart meg med det grønne [emoji85]
Vis vedlegget 266610Vis vedlegget 266612
Helt hjemmestrikket i dag. Veldig typisk at ermene akkurat nå er for lange... da kunne jeg klart meg med det grønne [emoji85]

Har lyst til å strikke en lue. Istedenfor å fortsette på sokken jeg startet på for 1,5 måned siden selvsagt.
Bokstavelig talt!Sokken går ingen steder... [emoji56]

Bokstavelig talt!
Apropos, hvorfor er det antiskli på nyfødtsokker?![]()
Men det er jo på undersida?Fordi sokkene i skuffen aldri kommer ut av skuffen før de ikke når forbi hælen, og da er ungen typisk 6-7 mnd og trenger antiskli til krabbetreningen [emoji56]
Men det er jo på undersida?
Hellesnusk[emoji7][emoji7][emoji7]Vis vedlegget 266610Vis vedlegget 266612
Seeeeee da!!!! Eksklusiv Disney-modell med masse fine disneybroderier klar på seg[emoji7] men så må jeg dra på ferie i morgen....[emoji24]
Vis vedlegget 266641
Ikke når mamma og pappa skal komme på besøk og vi må pakke hele vogna...Mange timer til imorgen![]()
Syns det ble veldig fint jegVis vedlegget 266435
Ferdig med minsten-dukkejakke til Rolf. Får vondt i hele meg av slutten på de ermene, men orket ikke rekke opp igjen hele jakken for å lage kortere mellomrom mellom knapphullene, for da er sikkert jakken for liten når den en gang blir ferdig. Den lyse gråfargen var eneste fargen jeg hadde i samme garntype. Jaujau...
Har forresten jukset med mønsteret foran og laget det samme som på den hvite buksen jeg laget for noen dager siden.