Håndarbeid

Dere som er glad i å sy. Er mulig å få tak i billig stoff på feks Fretex eller gjenbruk butikker. Gardiner osv som kan brukes til noe annet.
Bare et tips.
Joda, men syr barneklær av stretchstoffer, annet bruker jeg en del gammelt/ugunstig sengetøy til :)

Må kanskje planlegge prosjekter og plagg før eg handle stoff.. men det va så mye fint.. og når man velge ut et bestemt jersey stoff feks, så må jo ribb og sytråd matche :rolleyes: har ikke så mye fine babyklær etter forrige, det meste syns eg e litt utvaska.. så sku egentlig ha sydd opp masse babytøy :rolleyes:

#stoffavhengig :notworthy
Da har du en bedre kontroll enn meg [emoji23] e jo en grunn til at eg har så mye ribb, for da slipp eg tenke på det :)

Svigermor kom innom med et nydelig hjemmestrikket teppe i dag. Hun spurte jo i våres om ikke hun kunne få strikke et teppe og hvilken farge jeg ville ha. Jeg ba om grå. Trodde bare det ville være et sånt enkelt rilleteppe, men nei - superfint jo! Og lukter sau. Herlig!

2A052813-08E3-4965-9CD2-E0D7AFA285E3.jpeg

Svigermor kom innom med et nydelig hjemmestrikket teppe i dag. Hun spurte jo i våres om ikke hun kunne få strikke et teppe og hvilken farge jeg ville ha. Jeg ba om grå. Trodde bare det ville være et sånt enkelt rilleteppe, men nei - superfint jo! Og lukter sau. Herlig!

Vis vedlegget 265630

Lekkert teppe [emoji2]

Ja, det skal faktisk få bli med på sykehuset kjenner jeg, sammen med svøpeteppe.

Jeg rydder og vasker jo som en gal i dag og da finner man mye. Fant en del pysjer og annet tøy fra jentungen, og da dukket samtidig denne omslags-/forklekjolen jeg har sydd opp. Mangler knapper og er aldri brukt, så nå skal jammen den få nytt liv også! :smug:

241AA859-CF0E-4F7C-ABEE-69692F59002D.jpeg

Hjelp! :anyone

Dere vet teppet jeg strikket på da jeg var på Gran Canaria? Jeg ble ferdig i dag, men så føkket jeg opp da jeg skulle felle av, og så trakk jeg hele dritten av pinnene, og gikk ned to omganger for å plukke opp maskene der, men det er fortsatt rare løse tråder omkring og jeg tørr ikke røre det mer! Hvordan redde strikketøyet? :nailbiting:

(Teppe, strikket rett fram og tilbake. Første maske på hver omgang ført vridd over.)

Hjelp! :anyone

Dere vet teppet jeg strikket på da jeg var på Gran Canaria? Jeg ble ferdig i dag, men så føkket jeg opp da jeg skulle felle av, og så trakk jeg hele dritten av pinnene, og gikk ned to omganger for å plukke opp maskene der, men det er fortsatt rare løse tråder omkring og jeg tørr ikke røre det mer! Hvordan redde strikketøyet? :nailbiting:

(Teppe, strikket rett fram og tilbake. Første maske på hver omgang ført vridd over.)
Tror jeg klarte det!

Back
Topp