Håndarbeid

Aha. Får overleve overfylte hyller en liten stund, kanskje det dukker opp en idé en eller annen dag. :bag:
Det beste hadde jo vært så grunne hyller at det kun var plass til én rad, men da trengs jo minst en hel vegg. :hilarious:
Kallax hadde vært drømmen her, men det har jeg ikke plass til :/ Men vil anbefale å sette inn skrå hyller i hver hylle, da får du utnytta plassen mer :)

Aha. Får overleve overfylte hyller en liten stund, kanskje det dukker opp en idé en eller annen dag. :bag:
Det beste hadde jo vært så grunne hyller at det kun var plass til én rad, men da trengs jo minst en hel vegg. :hilarious:

Er det plass til blanke bokser i hyllen din? I så fall kan du jo sette boksene ved siden av hverandre, og enkelt trekke dem ut for å finne rett farge.

Jeg kjøper bare garn til det jeg lager, så har ikke hatt oppbevaringsbehov. Men nå som det har kommet to ekser med garn i posten, får jeg se hva jeg gjør[emoji85]

Kallax hadde vært drømmen her, men det har jeg ikke plass til :/ Men vil anbefale å sette inn skrå hyller i hver hylle, da får du utnytta plassen mer :)
Det er planen, må bare få ordnet noe å bruke. :)

Egentlig burde det vært flere hyller der inne ser jeg når jeg holder på. Én hylle med 8 rom er full av garn og 3 stk a 4 rom er proppfull av stoff. Småbiter, ferdigklippa ribb og alt smått må få et annet sted. :p

Det er planen, må bare få ordnet noe å bruke. :)

Egentlig burde det vært flere hyller der inne ser jeg når jeg holder på. Én hylle med 8 rom er full av garn og 3 stk a 4 rom er proppfull av stoff. Småbiter, ferdigklippa ribb og alt smått må få et annet sted. :p
Har to hyller med trofasthyller/bokser jeg har stoff i, pluss noen 60liters bokser på hjul [emoji14]

Er det plass til blanke bokser i hyllen din? I så fall kan du jo sette boksene ved siden av hverandre, og enkelt trekke dem ut for å finne rett farge.

Jeg kjøper bare garn til det jeg lager, så har ikke hatt oppbevaringsbehov. Men nå som det har kommet to ekser med garn i posten, får jeg se hva jeg gjør[emoji85]
Får man kjøpt blanke bokser i ikea-størrelse andre steder enn ikea?
Har en del hvite kurver stående klare, kanskje jeg skulle puttet det oppi de... hmm..

Får man kjøpt blanke bokser i ikea-størrelse andre steder enn ikea?
Har en del hvite kurver stående klare, kanskje jeg skulle puttet det oppi de... hmm..

Har to hyller med trofasthyller/bokser jeg har stoff i, pluss noen 60liters bokser på hjul [emoji14]
Godt å høre at vi er flere! :D
Satt og ga hvert stoff en liten stryk mens jeg la det inn i hyllene sine. :D
Må få det rommet ferdig snart, det klør i fingrene etter å sy litt igjen!

Godt å høre at vi er flere! :D
Satt og ga hvert stoff en liten stryk mens jeg la det inn i hyllene sine. :D
Må få det rommet ferdig snart, det klør i fingrene etter å sy litt igjen!
Stoff altså [emoji23][emoji7] Har noen stoffer jeg sikkert aldri blir å sette saksa i, så fine er de [emoji23]

Jeg har garnet i puteoppbevaringsposer kjøpt på KID. Har og en stor søppelsekk med garn og pinner som skulle vært sortert.

Ett spørsmål til; hvordan oppbevarer dere garn?
Til nå har det ligget i bokser, kurver, poser og diverse. Satte inn en kallax-hylle på syrommet og sorterte garnet etter type - babygarn, superwash, alpakka, "sokkegarn", bomull, til toving og en hylle med diverse.
Meeen... hyllene ble jo så fulle at det ligger i 3-4 rader innover! Kliss umulig å se fargene om ikke man tar ut én og én rad. :wideyed:

Jeg har likt deg....har det i hyller, sortert etter type garn. Men ligger i 3 rader innover, så må ofte rote litt inni der for å finne rett farge :) Men er hvertfall greit i forhold til å se hvilke typer garn en har, og hvor en finner det :)

Ett spørsmål til; hvordan oppbevarer dere garn?
Til nå har det ligget i bokser, kurver, poser og diverse. Satte inn en kallax-hylle på syrommet og sorterte garnet etter type - babygarn, superwash, alpakka, "sokkegarn", bomull, til toving og en hylle med diverse.
Meeen... hyllene ble jo så fulle at det ligger i 3-4 rader innover! Kliss umulig å se fargene om ikke man tar ut én og én rad. :wideyed:
Jeg har et paxskap på 50x240 med skuffer og hyller fylt med garn :cool: Også har jeg fylt opp tv-benken (hva ellers skal man med tv-benk?), har en 50l blank boks i boden, to små pyntebokser i stua, en kurv ved siden av sofaen samt en kurv med fint garn til pynt :rolleyes: Må leve til jeg er minst 250 om jeg skal få brukt alt :hilarious:

Ååå, disse var hjerteskjærende søte...

Ooo!! Den blå nederst der, husker du hvor den kommer fra? :D og den todelte? Og den med jenta inni? Og den med knapper og krage? Og..og... :D
Den blå nederst er dahliakjolen fra Lene Holme Samsøe, den todelte er hjerterankekjole fra becharmed, den med knapper og krage er faunakjole fra paelas og den med jenta inni er fra Sandnes garn hefte 1504 :D

Jeg likte spesielt godt den oppe til venstre og både venstre og høyre nederst! Får bokmerke dette til neste baby... :shy:

Back
Topp