No har vi jo tid begge to, like eg å tru allefall [emoji14]Gjerne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No har vi jo tid begge to, like eg å tru allefall [emoji14]Gjerne![]()
Ja ikke santNo har vi jo tid begge to, like eg å tru allefall [emoji14]
Bare pass på å kjøpe en med elastiske sømma, og sånn ca alt anna enn Singer [emoji14]Ja ikke santmå bare få kjøpt meg maskin
Så finLitt matchende å litt babysøm [emoji4] Vis vedlegget 263314Vis vedlegget 263315

Så fint!Siste av pinnene her [emoji1373]
Vis vedlegget 261733
Vis vedlegget 261734
Vis vedlegget 261735
Lillesøsters romper, dahliaromper og veracardigan som mangler knapper [emoji5]
Har begynt å kjøpe knitpro utskiftbare, bestilte sist fra adlibrisHvor kjøper dere rimelige rundpinner?
Får aldri nok av det.
Var det dyrt?Har begynt å kjøpe knitpro utskiftbare, bestilte sist fra adlibris![]()
Kommer litt an på hvilket sett du kjøper, og om du vil ha pinner i tre, karbon eller metallVar det dyrt?![]()

Takk. Da skal jeg holde litt utkikkKommer litt an på hvilket sett du kjøper, og om du vil ha pinner i tre, karbon eller metallfavorittene her er i tre, rosewood og symfoniewood
de er dyre nok... Men kjøpte når settet var på 40%. Adlibris har heldigvis gode tilbud ofte, men ser også at prisene er ok på hobbii.no
![]()
Åååååh, så fine!!! Kjempefine!!Vis vedlegget 263358 Har heklet tøfler til nevøen min![]()
Takk! Oppskriften ligger ligger her hvis flere vil lage: http://m.familieoghobby.blogg.no/1312917088_oppskrift_p_babybooti.htmlÅååååh, så fine!!! Kjempefine!!
Vis vedlegget 263358 Har heklet tøfler til nevøen min![]()
Takk og bare hyggeligSå den etterpå! Takk!
Tusen takk!Takk! Oppskriften ligger ligger her hvis flere vil lage: http://m.familieoghobby.blogg.no/1312917088_oppskrift_p_babybooti.html
Jeg tror man må bruke ganske tykt garn for at størrelsene i mønsteret skal bli riktig. Jeg brukte Drops Merino extra fine og heklenål 3,75. Jeg fulgte mønsteret for 18 måneder, og da ble de passe til en baby på ca. 3-6 måneder (håper jeg)