Føler ikke det går såå raskt, med tanke på hvor mye tid jeg harHerregud så raskt du er! Misunnelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler ikke det går såå raskt, med tanke på hvor mye tid jeg harHerregud så raskt du er! Misunnelig!
100 på pinne 3, men strikker stramt. Beina ble litt rare da jeg forkortet fra 100 til 88 masker før jeg delte til bein og så ned fra 44 til 36 masker på beina så de ble litt smalere enn forrige bukse. Men på ble den veldig grei![]()
Ferdig [emoji7] Satser på at storebror blir fornøyd, han har jo venta på den i en uke nå ;p
Vis vedlegget 261742
Mappe til korte strømpepinner også på plass, NÅ skal det bli orden! Må bare finne alle pinnene, for vet jeg har sikkert dobbelt så mange...
Vis vedlegget 261748
Vis vedlegget 261749
Har en gutt på 1år som elsker hunder å paw patrol, så motte bare sy ett paw patrol sett til han![]()
Det var overraskende enkelt, selv for meg som har skrekk for faste stoffer [emoji85]Jeg trenger også en sånn!
Hentesett og pose som mamma har strikket til lillebror [emoji7] Vis vedlegget 261775Vis vedlegget 261776
Hentesett og pose som mamma har strikket til lillebror [emoji7] Vis vedlegget 261775Vis vedlegget 261776
Hun mammaen din er bra flink å strikke altså!!
Fin! Svigermor driver å strikker posen i brun (helt til høyre på bildet ditt)![]()
Siste av pinnene her [emoji1373]
Vis vedlegget 261733
Vis vedlegget 261734
Vis vedlegget 261735
Lillesøsters romper, dahliaromper og veracardigan som mangler knapper [emoji5]
Har så sinnsykt mange pinner at det hadde blitt kaos likevel... [emoji23] har kjøpt mange selv, og arva alle farmor sine [emoji173]Jeg vil også ha! Men trenger ikke så mange... tenkte å putte to og to str sammen, fex str 2 sammen med 4,5 ser jeg lett forskjell på.
Knallfine luxusposer dine pinner får!!