Håndarbeid

Jeg vil også ha! Men trenger ikke så mange... tenkte å putte to og to str sammen, fex str 2 sammen med 4,5 ser jeg lett forskjell på.

Knallfine luxusposer dine pinner får!!
Har så sinnsykt mange pinner at det hadde blitt kaos likevel... [emoji23] har kjøpt mange selv, og arva alle farmor sine [emoji173]

Siden det aller meste til lillebror er klart må jeg neste på annet vis [emoji14] [emoji23]

Altså, jeg har da klart å påta meg et strikkeoppdrag. Datteren til kusinen min hadde kjøpt en strikkepakke fra Skappel, men hun syntes det ble for avansert og har spurt om ikke jeg kan strikke den ferdig så hun får gitt genseren i gave til sin mor som har bursdag i juli. Jeg hadde ikke hjerte til å si nei, så nå må jeg nesten strikke på for egen del for å bli ferdig med noen småprosjekter mens jeg venter på pakke i posten.

I sommerferien blir det nok tid til å strikke for meg også. Nå føler jeg det er vanskelig å prioritere det.

Har nå hatt full opptelling, alt ligger i sine mapper etc (Har brukt noen dager...) Men tror virkelig jeg har NOK pinner nå [emoji23][emoji23]Snapchat-788327282.jpg

Back
Topp