Føler med deg. Har ei strikkelise jeg bruker til snor, men sånn sveivemaskin høres bedre ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Djises, ser nå en mulig feiltolkning av oppskriften på denne sokken. Rart den ble sånn noenlunde likevel? Skulle visst stoppe hælfellingen etter bare 4 omganger. Gah.
Takk da.Shitt happens... synes den ble fin jeg [emoji1303]
Buksen ferdig, men lengde fra skrittet og opp ble litt vel knapp - men fungerer da hun ligger såpass rolig. [emoji173]️
Vis vedlegget 260964
Så begynt på en til av samme typen (bare med dobbel vrangbor øverst) som får litt lenger lengde og smalere bein tenker jeg![]()
Vis vedlegget 260965

Nyter å endelig ha tid til strikking [emoji3] men str 6-9 mnd på pinne 4 kan jo ikke gå annet enn fort [emoji14] bruker nok lenger tid på den i gul str 3-4 år [emoji13]Din racer!!
Liiite stolt av første babysokken.Syns den ser litt klumpete ut da, tror jeg vil ha vrangbord på oversida på neste par.
Vis vedlegget 260836
Strikkedamer![]()
Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg har gjort det feil på første forsøk... og gidder ikke gjøre feil enda en gang.
Driver å strikker Dale body (319-03), i strl 0-1 mnd.
Bodyen er 118 masker, og hvis jeg leser diagrammet fra "0-1 beg her på for- og bakstykket" og der det står slutt, så er det 39m.
I diagrammet til mønsteret, så står det "gjenta 2 ganger", men jeg får ikke det til å gå opp med maskeantall? Eller er det meningen at det bare skal være på midten av plagget eller noe?
Hjelp :O
Vis vedlegget 261113 snart ferdig med en liten babyshower-gave.
Sett merke i sidene som skiller forstykket og bakstykket = 59 masker på hvert stykke. Begynn der det står «begynn her» ved din str. Midtpartiet der det står klamme rundt strikkes to ganger før du fortsetter på mønsteret til det står «slutt her» ved dun str. Da har du strikket 10+20+20+9 mønstermasker = 59 masker på enten forstykket eller bakstykket og har kommet til et av merkene du satt først. Da må du begynne på nytt på mønsteret der det står «begynn her» ved din str, og strikke nye 59 mønstermasker en gang til. 59+59 masker =118 og skulle passe akkurat [emoji1303] på den måten blir midten i mønsteret både midt foran og midt bak...
Håper det var sånn noenlunde forståelig. Lykke til!
Vis vedlegget 261241
Da har mottakeren fått den så da kan jeg legge den ut her
Emmalue fra klompelompe
Tøfler fra en annen strikkebok
Begge i ca str 0-1 mnd strikket i baby merino.