Håndarbeid

Så flinke dere er. Jeg holder meg til sokker:-) Sist jeg strikket genser var jeg 7 år. Hadde bedre tid til sånt da:-)

Lurer på hva mer jeg skal strikke til lillegull. Gikk bananas på strikkemekka Når de hadde salg nå. 29 nøster for 580kr.

Ble en del nøster på meg også der [emoji28]

Greit å hamstre litt :) spesielt når ett nøste vanligvis koster 31kr og du får det for 20kr. Og det koster over 30 i butikk

Ja, også har de jo 45% rabatt på lerke nøstene, og da er det jo straks mye mer levelig pris på nøstene når man skal storhandle[emoji4]

Ja sant det :) får satse på at vi får lage mye fint av nøstene da :)

Image1526309295.466496.jpg

Her er forresten garna jeg kjøpte. 6 av de blå og 3 av de runde hvite. Drops baby merino

Og 15 av de grønne og 5 av de naturfargede avlange. Drops merino extra fine :)

Ankersdrakten kjenne jeg jo.

Så nydelige ting. Hva heter de forskjellige modellene her? Den øverste var jo bare helt wow!

Takk:Heartpink Den øverste heter clararomper, eller egentlig bare romper hos Sandnes garn. Er i hefte 1515 :) Den finnes i kjoleversjon og, så har veldig lyst å lage den i størrelse 1-2 årish til hun kan gå. Og den nederste er sommerdrakt fra tiddelibomstrikk :happy:

Takk:Heartpink Den øverste heter clararomper, eller egentlig bare romper hos Sandnes garn. Er i hefte 1515 :) Den finnes i kjoleversjon og, så har veldig lyst å lage den i størrelse 1-2 årish til hun kan gå. Og den nederste er sommerdrakt fra tiddelibomstrikk :happy:

Aaah. Jeg visste jeg hadde sett den nederste, jeg har jo boken, bare ikke strikket noe fra den enda.

Den øverste MÅ jeg strikke!

Det teppet går tregt altså..

Er det ikke typisk. Har kjøpt knapper og endelig fått ting ferdig til å sy på knappene. Og nå er knappene borte [emoji35][emoji31]

Back
Topp