Splmamma93
Flørter med forumet
Såå fin[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå fin[emoji7]
Takker. Jeg tror den ble grei, spent på hvordan den er på, men ser fin ut ut fra bilder jeg har sett på nett. Kan ikke skjønne at noen skal inn i den da, og at den i tillegg nok vil være litt stor - den er jo bitte liten!
Har bestemt meg for å strikke lue neste. Kanskje jeg kan bli lueekspert.Bomullsluer, ulluer, pixieluer, djevelluer, luer med ører osv osv. I alle størrelser! Isåfall hvis noen skal strikke sett for meg kan jeg strikke lua selv, og hjelpe til litt på den måten.
Luer er supert. Kan ikke få helt nok heller!
Får kalle det "en del av sjarmen"...Har et dilemma. Nåværende garn til teppet er nesten oppbrukt, så jeg må bytte snart. Men jeg synes det er så uelegant å bytte! Hvordan pleier dere å bytte? Bør jeg prøve å få til byttet nært en kant eller bare hvor som helst?
Blir forresten ikke et feilfritt teppe, har iallfall to feil så langt.Får kalle det "en del av sjarmen"...
Hvilken metode bruker du for spleising? Så akkurat noen videoer. Den beste ser ut til å være "russisk spleising", men til det trenger jeg en nål.Se på nøstet du har, omtrent hvor du er i fargeskiftet og let deg litt frem til tilnærmet samme område på neste. Det gjør jeg med fargeskiftende garn.
Hvilken metode bruker du for spleising? Så akkurat noen videoer. Den beste ser ut til å være "russisk spleising", men til det trenger jeg en nål.
Kjempefin!Vis vedlegget 250195
Strikker denne heldressen [emoji5]
Bare vent til det siste nøstet nesten er borte! Jo mer som gjenstår av arbeidet, jo mer spennende.Litt vel gira over at første nøstet nesten er borte! Og så sier de at håndarbeid ikke er spennende!
Kjøpte mønster til en herlig body med krage i går forøvrig, og har ellers falt veldig for plagg/mønstre fra Knitting for Olive ...sååå mye fint!
Vis vedlegget 250231
Nydelig[emoji7] de har sååå mye fint [emoji4]