Håndarbeid :)

Mimink

Elsker forumet
Er det flere som driver med forskjellig håndarbeid her inne? Strikking/hekling/sying? Eller noe annet kreativt? :D

Jeg lærte meg å strikke i fjor og har virkelig fått smaken på det :P
I går vart jeg endelig ferdig med eit skjørt til jentungen, nå er det leggvarmere som hører til som er neste prosjekt :P

Jeg er glad i å strikke, men bare med tykke pinner og tykt garn, hehe. Har strikket mange luer, nå prøver jeg meg på et babyteppe :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Ja! Jeg drev mye med håndarbeid tidligere :)
Men etter jeg fikk tunnel carpal i fingrene i siste svangerskap,har det desverre vært helt stopp.

Lykke til med leggvarmer prosjektet ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Takk for det :)
Kan jeg spørre hva tunnel carpal er for noe? Må være fryktelig kjedelig å ikke kunne bruke fingrene skikkelig igjen...:(

Jeg er glad i å strikke, men bare med tykke pinner og tykt garn, hehe. Har strikket mange luer, nå prøver jeg meg på et babyteppe :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Tykke pinner er alltid gøy :D Får så fort resultat :P :P Lykke til med babyteppet =)

Elsker å strikke. Føler meg nesten naken uten strikketøyet når jeg har en ledig stund på kveldene.
Nettopp ferdig med ei jordbærlue til ei venninne som har termin i mai :)

Elsker å strikke. Føler meg nesten naken uten strikketøyet når jeg har en ledig stund på kveldene.
Nettopp ferdig med ei jordbærlue til ei venninne som har termin i mai :)

Så koselig :) Hva er neste prosjekt da?
Jeg er sånn periode strikker. Er mest aktiv høst/vinter halvåret :P Vår/sommer blir det mest lesing og kryssord :P

Så koselig :) Hva er neste prosjekt da?
Jeg er sånn periode strikker. Er mest aktiv høst/vinter halvåret :P Vår/sommer blir det mest lesing og kryssord :P
Jeg skulle lage ei jordbær bukse også, men leste ikke oppskriften godt nok i starten. Så jeg oppdaget at jeg skulle ha strikket mønster på rompen etter at jeg var ferdig med å strikke forhøyningen. Er litt tiltak å rekke opp. :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skulle lage ei jordbær bukse også, men leste ikke oppskriften godt nok i starten. Så jeg oppdaget at jeg skulle ha strikket mønster på rompen etter at jeg var ferdig med å strikke forhøyningen. Er litt tiltak å rekke opp. :p

Det er ganske kjedelig ja :P :P Må det være mønster på rumpa da? Jeg hadde sikkert sagt meg fornøyd :D

Det er ganske kjedelig ja :P :P Må det være mønster på rumpa da? Jeg hadde sikkert sagt meg fornøyd :D
Vil det ikke se litt rart ut at rompa er enafarger og resten jordbær "prikkete" ? :-p

Eg strikke, brodere og syr :) lyst å lære og hekle og :)

babyjente 27 Juli ♡

Eg strikke, brodere og syr :) lyst å lære og hekle og :)

babyjente 27 Juli ♡
Mamman min lærte meg å hekle :) Men synes det går fortere å strikke om jeg skal se på tv :P Men morro å hekle :D

Vil det ikke se litt rart ut at rompa er enafarger og resten jordbær "prikkete" ? :p

Neeh, kan nå være fint det :) Er det samme farge som jordbær "prikkene?

Vedlegg

• jordbær.jpg
    jordbær.jpg
    73,8 KB · Visninger: 48
Holde på å strikke et vognteppe :) bare kantene igjen no så e en stund siden dette bildet ble tatt :)

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1396963669802.jpg
    1396963669802.jpg
    107,9 KB · Visninger: 47
Holde på å strikke et vognteppe :) bare kantene igjen no så e en stund siden dette bildet ble tatt :)

babyjente 27 Juli ♡
Kjempe fint :) Er det kast og vr masker på hjertene?

Så hele buksa er rød? Ser veldig fint ut på bildet :D
Jeg ville ikke stresset med å rekke opp :P

Back
Topp