Håndarbeid til knøttene

Myk start: strikk til babyen :) Skal være en liten strikkeskole der, men skal se om jeg finner en annen i tillegg :) Skal bare se hvordan denne er først ;)
Åh, i den boka er det masse fine oppskrifter! Kjøpte den da jeg var gravid med eldstedattera og har laget mange klær fra den boka. Også er det oppskrifter i alle vanskelighetsgrader i den. Alt etter hvor dreven man er! Kan anbefales!
 
Åh, i den boka er det masse fine oppskrifter! Kjøpte den da jeg var gravid med eldstedattera og har laget mange klær fra den boka. Også er det oppskrifter i alle vanskelighetsgrader i den. Alt etter hvor dreven man er! Kan anbefales!
Så bra :D gleeder meg til den detter ned i postkassa :D
 
Jeg har strikket og heklet litt til nr 1 :) driver med en genser til meg nå, når den er ferdig blir det genser til frøkna. Strikke til huleboeren gjør jeg nok når vi vet kjønn :)
 
Fikk Den store lille hekleboken i går og prøvde meg litt på kvelden... Gikk ikke veldig bra, men skal prøve igjen i kveld :p
Du må gi beskjed hvordan det går videre :D
Jeg holder på å strikke vognteppe nå, men tenkte å prøve å hekle noe etterpå :)
 
jeg strikker babytepper, strikket til eldste og til alle jeg er tante til. men blir ikke små babytepper, de er så store at de kan nok bruke de til de blir voksen ;) strikker også alle i forskjellige farger, så får se hvilken det blir denne gang :)
 
Greit ;) prøver meg egentlig på djevellue, men det ble bare skrått på den ene siden :s haha.. Skal prøve mer i kveld :)
Da snur du kanskje feil på enden? prøv å søke opp på youtube hvordan man bør gjøre :)
 
Noen flere som skal strikke noe? Noen som har noen plagg eller oppskrifter å dele?? :)
 
Jeg hekler vogn teppe, før brukte jeg bare å hekle bestemorsruter men fant en enkel og fin oppskrift på drops sine sider som jeg bruker nå:)
 
Holder på å strikke en body nå :) så blir det vognteppe neste. Fant gratis hefter på nettet men husker ikke siden, kan være vikinggarn.no eller hva det heter :) har også funnet en søt vognpose eller hva det heter, så den blir nok neste prosjekt. Greit med slike nøytrale før vi får vite kjønnet :)


Kan jeg spørre hvor du fant oppskrift på vognpose?
 
Back
Topp