Legen har henvist meg til en gynekolog, siden det var lang ventetid hos jordmord. Han spurte meg ikke. Kan godt vente jeg, så blir muligens å avbestille timen.
Hva er forskjellen hos gynekolog og jordmord? Ville du ventet og heller gått til jordmord selv om det betyr venting? På nettsiden til gyn står det at de tar tidlig ultralyd. Jeg spurte jo spesifikt om 12+ uker, men fikk time 10+3. Damen på telefonen var skikkelig krass også, var ikke en hyggelig stemning. Fikk litt dårlig følelse...
Får man bilder der? Blir vi å få liknende info som hos jordmord? Vil jo bli oppfulgt igjennom svangerskapet hos noen jeg føler meg trygg hos og gjerne på samme klinikk, ikke ulike hver gang. Vil kunne snakke om følelser rundt alt dette, og får man det båndet med gynekolog?
Hva er forskjellen hos gynekolog og jordmord? Ville du ventet og heller gått til jordmord selv om det betyr venting? På nettsiden til gyn står det at de tar tidlig ultralyd. Jeg spurte jo spesifikt om 12+ uker, men fikk time 10+3. Damen på telefonen var skikkelig krass også, var ikke en hyggelig stemning. Fikk litt dårlig følelse...
Får man bilder der? Blir vi å få liknende info som hos jordmord? Vil jo bli oppfulgt igjennom svangerskapet hos noen jeg føler meg trygg hos og gjerne på samme klinikk, ikke ulike hver gang. Vil kunne snakke om følelser rundt alt dette, og får man det båndet med gynekolog?

Vi har jo hatt to tidlige UL hos han, så hvorfor jeg sendes dit nå vet jeg ikke helt. Vil ha noen å snakke med også. Fikk dårlig stemning av damen på tlf, og nå har jeg sjekket reviews... Elendig.
Nei herregud, har jeg skrevet det?!
holdt på å le høyt på café
Verste er at jeg ikke har autocorrect på! 
Har sjekket flere gynekologer i området og fant en til; hun skal ha noe ledig i månedsskiftet. Det passer jo perfekt, for da er jeg ca 12 uker. Alt så bra ut der med nytt utstyr og gode tilbakemeldinger.
Fant en plass av alle sammen som hadde ledige timer i juli. Så blir ikke før 14. juli, haha. Da er jeg 13 uker. Men jeg er bare glad jeg får noe!