Guttetur, hvor går grensa?

Jeg syns ikke man skal nekte noen noe. Jeg skjønner deg veldig godt, og syns ikke person i forhold har noe på en slik tur å gjøre. Dette handler om omgangskrets. Hadde han hatt venner i forhold, på samme stadie som dere så hadde situasjonen blitt helt annerledes. Han har ingenting i disse omstendigheter å gjøre. Skal han være den eneste i vennekretsen uten ei jente på fanget hele kvelden da, for det er jo sånn det blir.
MEN, nekte han bør du jo ikke gjøre. Dårlig gjort av han å bli irritert fordi situasjonen føles utrygg for deg.
Som jeg ser det så ender dette på to måter - 1. du nekter han å reise, og han kommer til å være drit sur hele påske. (Kanskje han tilogmed reiser uansett?)
2. Du later som du ikke bryr deg, og dere er fra hverandre å påsken på gode premisser.

Om han ikke forstår hvorfor han bør være hjemme, så er det vel bedre å være venner når han drar?
Du har iallefall den tryggheten i at du vet du kan stole på han.
 
Jeg skjønner usikkerheten.
Men samtidig så bør han ikke måtte spørre om lov, men om det passer.
Jeg er ikke mammaen til sambo og han må ikke spørre om lov for ting.


Jeg hadde latt han reise
 
Jeg tror jeg hadde latt han dra, men hadde inni meg vært misfornøyd og kjempe glad når han kom tilbake og turen var overstått:)

Tenker at fordi om jeg ikke ville vært fornøyd, så tjener jo begge parter på at den andre får gjøre noen han/hun liker.
 
Nå sitter ikke jeg gravid, men er både sjalu av meg og hatt erfaringer fra nesten alle tidligere forhold der xen har vært utro. Typen sendte meg et bilde med en invitasjon og spurte om han kunne dra på den, til utlandet på fyllatur med single kompiser, fordi han vet hvordan jeg er og hvordan jeg tenker. Skal si jeg fikk en klump i halsen og tankene begynte og fly, frem og tilbake. Jeg ville ikke svare ja, fordi jeg tenkte mitt. Men jeg ville heller ikke si nei, fordi jeg ikke ville være "party poopern". Men etter litt tenking kom jeg frem til at han er faktisk min, han kommer faktisk hjem til meg hver eneste dag, han har faktisk valgt meg fremfor de fine, tynne spreke damene ja fremover noen andre i det hele tatt :love017. Så jeg sa ja (kommer til å slite med det den dagen han drar men da finner jeg på noe annet) fordi at jeg unner han det og må lære meg å stole på han fult ut. Og det at han respekterte meg fremfor å bare hive seg på syns jeg var utrolig godt og gir meg troa på at han er til å stole på.

Så du må nesten prøve å tenke ut med hormonene dine og stole på det du føler og mener. Ser at du skriver at dere har prata men av og til må man kanskje ta den praten flere ganger, kanskje ekstra viktig for deg å vite og føle at det er deg han kommer hjem til og har valgt fremfor noen andre.
 
Vet ikke hva som er normalt og ikke, det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye du stoler på typen din. Jeg sendte samboer til Thailand av alle steder når jeg var gravid :p skal sies at han ikke hadde mye lyst til å dra fra meg. Det var han og en annen kamerat som dro. Jeg vet veldig godt hvor mye de begge har for utroskap. De har nylig valgt å sladre til samboeren til den ene kameraten dems for utroskap, så.
 
For meg er det mest rart at han velger å reise på guttetur i påsken, jeg husker selv hvordan de turene var da jeg at 22. Min mann går dra på gutteturer når han måtte ønske, men akkurat påsken som for meg iallfall er familietid og fri over en lengre periode hadde jeg blitt lei meg om han dro akkurat da.

Men nå som det virker som om han har bestemt seg og får det til å bli pga deg og dine følelser at han evt ikke drar så hadde jeg latt han dra. Men jeg ville og funnet på noe gøy selv. Det verste som finnes er å sitte hjemme og ikke gjøre noe i en sånn situasjon.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp