Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sendt mannen på guttetur før og må si jeg sitter med litt klump i magen når det skjer, men jeg vet at jeg kan stole på han så ber han bare om å dra og ha det gøy![]()
Kompisene er single og da blir det vel lett til at det blir "pulesnakk", men det er slett ikke ensbetydende med at han kommer til å gjøre det samme. Regner med det ikke bare er puling det er snakk om på en tur, men også kompiser som skal tilbringe tid sammen.Guttetur er greit, dette er en puletur og jeg skjønner ikke poenget for en som sjal bli pappa (og er i forhold med moren)
Jeg forstår deg faktisk. Hater sånne gutter veldig, fordi de tror at å holde på sånn er å leve livet. De må bli tørr bak øra først, så kan vi snakke om å leve livet. Den tøffel kommentaren kunne jeg ha stappet ned i halsen på noen, for det er bare å gi dem noen år så er de "tøfler" selv hele gjengen, men da har de kanskje klart å ødelegge for noen som var "tøffel" da de selv var ute og ropte YOLO.Ja, problemet er bare desverre at disse gutta har ikke mye respekt for forhold og har veldig mange "fy søren lev livet litt da, du er så tøffel" kommentarer, så tviler ikke på at de vil dytte på jenter.. Det er ikke fellesvenner nei! Hadde han reist med andre litt mer voksne hadde det vært bedre, men når vi bare er 22 og få av de på vår alder har samme interesser er det vsnskelig
!
Men er i grunn ikke jentene som er problemet, er mer bare hele turen og prinsippet, nei uff aner ikke føler meg som en så sjalu forferdelig kjerring nå.!
Jepp, jeg personlig hadde aldri hatt lyst til å dratt med alle mine single venninner sånn, man blir fort utenfor i en slik situasjon og savner plutselig sofaen hjemme men![]()
Jeg skal innrømme at jeg hadde ikke likt det i det hele tatt.
Jeg stoler fullt og helt på min samboer, så er egentlig ikke der problemet ligger, men personlig hadde jeg ikke skjønt hvorfor han har et ønske om å dra på en sånn type tur med single partygutter som skal pushe på han andre damer, når det er så langt ifra den type liv vi lever nå.
Men jeg hadde aldri nektet han å dra.. jeg hadde bare håpet han skulle innse at han ikke ønsket/trengte å dra og hvis han absolutt ville dra på en guttetur - at han kunne dra på tur med kompiser som kanskje mer delte hans interesser i livet.
Jepp er vel litt det jeg sliter med å forstå også, jeg personlig hadde ikke villet dratt på en sånn tur! Men disse mannfolka er så dårlig på å holde kontakt syntes jeg... Desverre ingen på vår alder i nærheten som er der vi er i livet enda :/ vanskelig
han sier selv at han skjønner jo godt det ikke er idielt, men han drar dit jo for å henge med gutta og stå på ski, ser på det som en unik mulighet å ta opp kontakten litt igjen med gamle venner som har forsvunnet litt.. Han forstår meg , men har veldig lett for å slenge "bare drit i det, gidder ikke når det skal bli så mye styr med deg" og da føler jeg meg jo isåfall fæl!
Prøvd å dra "hva om jeg" motsatt situasjon kortet, men det funker aldri på han, forsi han er sååå sikker på at jeg aldri hadde gjort det, han kjenner meg for godt![]()
Joda, jeg og er sååå sikker på at min samboer aldri kunne ha funnet på å gjøre noe sånt, men jeg hadde allikevel mislikt situasjonen sterkt. Og hva med alle de fulle kvinnfolka som egler seg innpå min mann og skal prøve å "hooke opp" med han som er i forhold og skal ha barn. Ekstra utfordring. Challenge excepted!
Så kan jo han dytte bort alle kvinnfolka, men herligheten, så slitsomt a...
Er mulig pipen hadde fått en annen lyd også om han hadde sett et stk siklende full mannfolk som hang over deg![]()
Som jeg så det ble skrevet over her, så mener jeg og at det er forskjell på en guttetur og en puletur - og "vordende far i etablert forhold" og puletur er langt ifra synonymer.
Og det finnes andre måter å finne kontakt igjen med kompiser foruten sånne turer. Spørsmålet er jo om de gidder noe annet enn den livsstilen lell på en stund - så vil jo bli en "her og nå" tur uansett, tenker nå jeg.