Gutter med langt hår

Artig å lese meningene til folk. [:)] Syns det er helt greit at noen ikke liker gutter med langt hår. Lar ikke det påvirke mitt valg, men det er jo gøy å høre hva andre mener! Husker det var mange(spesielt gamle folk) som reagerte på sveisen til Benjamin.[:D]

sønnen min har hatt halv-langt hår (ca sånn som matheo og de to på hver side av benjamin) siden han var ca 1,5 år gammel.
Klippet han ofte fram til 1 år (men ikke med maskin, synes det er grusomt), så sparte jeg når det var blitt tykt og fint.

ORIGINAL: Oline V2

Jeg synes ikke det er pent med gutter med langt hår.
(Gutten selv kan være fin, bare at jeg ikke synes at det er fint når de har lagt hår)

Ofte lar foreldrene det lange håret til guttene henge løst, sånn at det ser sjuskete og ustelt ut.

På jenter er det jo mer naturlig å sette håret opp med hårstrikk eller klemmer.
(Ikke at det hadde vært penere med gutter med fletter og klemmer - men derfor kort hår)

det er det JAGGU MEG mange jenteforeldre som gjør også - da er jentene finere med kort hår, enn sånn pistrete, tynt, bustete, nesten tovet hår. Må ikke sette det opp med strikk eller spenner, men kan hvertfall dra en børste igjennom det på morraen og ikke komme med beshead!

Jeg er mest fan av kort hår på gutter. Men det er flere som kler litt lengde på håret, type rundt 5 cm. Synes håret til Benjamin var for langt, men Matheo var helskjønn med den sveisen [:D]

Jeg syntes det er grusomt med gutter som har helt kort (maskinklipt) hår, det ser ut som foreldrene bare
kvitter seg med håret på en billig måte [&:]..litt sånn 50 talls unger som må stå skolerett!!! [8D]

gutter skal ha halvlangt hår til de er så store at de begynner å style det [:D][:D]

Her e min 3åring i sommer. Me har bare klippet luggen hans. Men på tirsdag ska me te frisøren å klippe d bort.
Gruer meg litt til å putselig få ein voksen gutt

ORIGINAL: trusa

Minsa, så utrolig vakkert hååår. IKKE KLIPP DET!
Nydelig med den lyse fargen også. Sukk.

takk for d [:)]D e ein kamp hver dag å få stelt d. Tenker på at d e ein kamp midre i hverdagen me ein gutt i sin
beste trass alder

Her er barnehagebildene av Robin de siste årene har gikk der [8D] 

4 år

5 år

6 år (og med denne sveisen ble han kalt jente..haha, så han ble klipt)

Og dette er tatt akkurat nå, før han har vært i dusjen.. ikke pent nei, men blir veldig fin når han har stylet det da [:D]

Synes ikke gutter skal ha langt hår og her klipper vi gutten ofte.. Svigermoren sier at min mann var så nydelig med lange krøller, når jag ser på bilde så skriker jeg inne i meg at DET skal ALDRI min gutt ha!! (så lenge jeg får bestemme') [:D]

Type L-A-N-G-T hår på gutter er ufattelig stygt! Beklager, men det er min mening!

ORIGINAL: merete_80

Jeg foretrekker at de har kort hår. Så min sønn har kort hår, hva andre gjør bryr meg virkelig ikke.

sign

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg synes det er herlig med langt hår på gutter, her spares det for harde livet! [:D]

Han skal ha langt hår til han ikke vil ha det lenger! [:)]

Klipper bare luggen da. Men voksne menn med langt hår liker eg ikkje.

jeg synnes noen gutter virkelig kler å ha langt hår

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Vil gjerne se bilder av andre langhårede små kjekkaser[:)]

Han har enda lengre nå og litt kortere lugg.

Jeg synes gutter er finest med kort hår

Elsker gutter med litt lengde på håret !![:)]
Om jeg noen gang får en gutt skal han ha litt hår på hue ja[;)]

syns det er litt merkelig at mange skriver NEI gutter SKAL ha kort hår.. hva med de som kler litt hår da.. ?? enten de er gutter eller jenter?[8|] Det er da slett ikke alle gutter som kler snaukort hår.. skal de ha kort hår KUN fordi de er gutter?

her er min gutt sitt hår:

og jeg kommer IKKE til å klippe han med det første. skal stusse det litt nå til jul.. Hos frisør, for å rette opp litt skjeivt pga jeg har stusset han selv. haha..[:D]

Fine gutter du har [:)]

Jeg komme ikke til å spare langt hår på gutten min, er ikke såå fan av det [:)]

ORIGINAL: Enaj

Jeg har aldri syns langt hår på gutter er noe fint, verken 2 år, 10 år eller 30 år.

Back
Topp