Gutter med langt hår

ORIGINAL: Mr.Darcy

Er ikke så ille fan av gutter med langt hår nei....men hver sin smak[:)]

er greit med langt hår til de blir 2 år, deretter synes jeg at gutter skal ha kort gutteklipp[8D]
så jeg syntes det var altfor langt på det første bildet i forhold til alder, men helskjønn gutt da!

JEG syns ikke gutter skal ha langt hår punktum. ser ut som jenter. syns ikke det er søtt i noen alder
jeg trodde det var en jente,  sorry.

JEG syns ikke gutter skal ha langt hår punktum. ser ut som jenter. syns ikke det er søtt i noen alder
jeg trodde det var en jente,  sorry.

Syns ikke man skal gjøre ungene store for forte.
så jeg er veldig imot å klippe sveis på gutter og putte barne tidlig i "voksen" klær.
La barn være barn til de kommer og ønsker noe annet selv eller frem til de begynne på skolen og skal være stor gutt/jente !!

Syns det er pent, så lenge det ikke blir for langt.
Tassen min har likt hår som Matheo din.[:)]

jeg elsker at SMÅ gutter har hår.. altså opp til 10 år.. Liker ikke snauede guttefrisyrer.
De skal ikke ha jentehår, men guttehår som er langt..Og det skal ikke være ustelt og hoskeysveis..

min gutt har halvlangt hår. har stusset han mange ganger men får meg ikke til å klippe han kort. Han har vel litt sånn potteklippaktig..
ALLE kommenterer at han har nydelig hår.. og da blir jeg stolt.[:)] hihih..

Og jeg er heller ikke for å gjøre ungene for voksne og store for fort.. alle skal ha "kule" sveiser på guttene sine.. og putte dem i spidermanklær og skinnjakker og røffe klær.. jeg er nok heeelt motsatt. Her har han langt hår og går i ulltøy og strikkede klær.. [:)]

Jeg synes det er fint at hver enkelt kan bestemme selv [:)]

Synd at små barn skal settes i "bås" av sånne typiske "rosa/blå" folk [:D]

ORIGINAL: Strawberry Daiquiri

synes ikke gutter er søte i langt hår. jeg synes gutter er søtere i kort hår.

ORIGINAL: Hatice

Jeg synes det er fint at hver enkelt kan bestemme selv [:)]

Synd at små barn skal settes i "bås" av sånne typiske "rosa/blå" folk [:D]

enig. min gutt ble kalt jente engang fordi han hadde på seg en mørkelilla body... (guttebody faktisk)
Hvorfor kan ikek gutter bruke alle mulige farger?

Jeg synes det er søtt med langt hår på gutter også jeg[:)]

ORIGINAL: Strawberry Daiquiri

synes ikke gutter er søte i langt hår. jeg synes gutter er søtere i kort hår.

Synes man skal ha den hårfrisyren som passer best til barnet jeg... sønnen min kler ikke å ha langt hår, han må ha det litt kort ! mens andre barn kler å ha langt hår fremfor å ha kort hår :D

lang hår er kjempe fint på gutter.. i alle aldre. Mannfolk med langt (velstelt) hår er flott . ....Syns jeg...[:)]

Altså, det må stå i stil til mannen da. Liker ikke de berte-sveisene, med slesk pannelugg som er dratt over øya.... [:D] 

jeg syns gutter skal ha kort hår. her i huset blir guttene mine klipt med maskin

Gutter skal ha kort hår. Min mening. 

Jeg synes ikke det er pent med gutter med langt hår.
(Gutten selv kan være fin, bare at jeg ikke synes at det er fint når de har lagt hår)

Ofte lar foreldrene det lange håret til guttene henge løst, sånn at det ser sjuskete og ustelt ut.

På jenter er det jo mer naturlig å sette håret opp med hårstrikk eller klemmer.
(Ikke at det hadde vært penere med gutter med fletter og klemmer - men derfor kort hår)

Gutter med langt hår er fiiiint!!
Vi skal spare fra etter jul igjenn, har hatt det kort for å få litt mer fylde i det[:D]

ORIGINAL: merete_80

Jeg foretrekker at de har kort hår. Så min sønn har kort hår, hva andre gjør bryr meg virkelig ikke.

Back
Topp