Gutter med langt hår

Matheo`s mamma

Elsker forumet
Hva synes dere om det?
Benjamin hadde laaangt lyst hår når han var mindre. Men når han var ca. 5 år sa han at han ville klippe seg kort, og da fikk han det. Og ble kjempestilig og voksen[:D]

Syns det er såååå søtt med langt hår på gutter jeg.[:)]
Matheo har bynt å få litt langt hår nå, tror ikke jeg klarer å klippe det helt enda gitt[:D]

Her er Benjamin når håret var langt(i midten):

Matheo:

synes ikke gutter er søte i langt hår. jeg synes gutter er søtere i kort hår.

Vil gjerne se bilder av andre langhårede små kjekkaser[:)]

ORIGINAL: suki

Hadde jeg hatt gutter så kunne jeg fint latt de ha langt hår ja.

Får nøye meg med samboer med langt hår istedet!

Ja, det funker også[:D]

jeg synes det er kjempefint:)

ORIGINAL: Tøsa

Når de er opp til 3 år eller noe da...
Fint på gutter med krøller.
Ikke på gutter med stritt hår, da ser det tåpelig ut.

Så du syns Benjamin så tåpelig ut på det bildet der oppe? [:D]

*plopp*

Er ikke så ille fan av gutter med langt hår nei....men hver sin smak[:)]

Nemmen, for en søting, woolfmother[:)]

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Nemmen, for en søting, woolfmother[:)]

MHM! [:D] Han er herlig![:)]
(tusen takk foresten)

JA til gutter med langt hår sier bare jeg...

Kjempe herlig :) 

eeeeeeeelsk[:D] åååh, er så nydelige<3

ORIGINAL: Habib Galbiii

eeeeeeeelsk[:D] åååh, er så nydelige<3

min fikk ganske langt hår nå så pappan måtte klippe UTEN min tillatelse for ca 1 uke siden, her er før og etter:

og nå:

wooooooolf

Elsker når gutter har halvlangt hår med krøller! Er jo bare såå søtt!! Syns i grunn de skal få bestemme litt selv jeg. Ser det veldig ustelt ut må gjerne foreldrene ha mer å si, men det er jo opp til hver enkelt da =)

er ikke så gla i gutter med langt hår, liker heller mohawk (hanekam) ell tøffe guttesveiser jeg[:)]

Jr. hadde langt, uklippet hår frem til forrige vinter, blir det vel. Da måtte jeg ta en del i nakken fordi han fikk "dreads" av ulltøyet - og en dag jeg hentet ham i barnehagen hadde de laget hestehale på ham for moro skyld. [8D]

Etter det har jeg stusset i nakken, litt ved ørene, og tatt luggen en gang eller to.
Er IKKE klar for å "snaue" ham slik 9 av 10 smågutter ser ut til å bli - sånne små "bootcamp"-sveiser med klippemaskin eller no'.
Nå sist klippet jeg litt lengde over det hele, men han har fremdeles plenty med hår uten å få den stor-gutt-looken som mange kortklippede gutter får.
Liker at lille prinsen min ikke ser ut som om han er skoleklar - så lenge han hadde babylokker klarte jeg ikke å klippe håret hans, nå har det rettet seg ut men en viss lengde holder jeg på uansett!

Gutten min har krøller i nakken så her er det en slags hockey han har! Kort på siden, normalt ellers og krøllene i nakken! Dødssøtt! Men legger ikke ut bilder her, så dere får heller bruke fantasien![8D]

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Når de er opp til 3 år eller noe da...
Fint på gutter med krøller.
Ikke på gutter med stritt hår, da ser det tåpelig ut.

Så du syns Benjamin så tåpelig ut på det bildet der oppe? [:D]

Synes ikke han har så veldig stritt hår da...

Nei[:)] Midt i mellom kanskje? Bare tulla jeg asså[:D]

Back
Topp